  • Data: 2021-03-09 18:26:37
    Temat: Re: Sprzedaż używanych samochodów online
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.03.2021 o 14:18, K pisze:

    > To zalezy od konkretnego auta/klienta. Za troche mniej niz ?300/mc mozna
    > miec kredyt gotowkowy na 5 lat (3.3%), kupic uzywanego jeszcze na
    > gwarancji 2latka np calkiem niezle wyposazonego Passata na wlasnosc i
    > nie przejmowac sie ograniczeniami nakladanymi przez abonament. 7 letnie
    > auto ma jeszcze jakas wartosc.

    to wiem, licząc to z kalkulatorem taki leasing nie chce się spiąć, nie
    mniej jednak wymiana samochodu co 3 lata, często na taki sam tylko
    nowszy, sugeruje że ludzie z tego korzystają. Wśród znajomych też takich
    więcej niż kupujących (w sumie dwa przypadki nawet rozumiem - jeden ma
    samochód 7 osobowy za 200/mc, drugi nie ma co robić z pieniędzmi więc
    jeździ nowymi, w końcu nowe vito to chyba ok. 500/mc). Z drugiej strony
    te 3.5% to nie wiem czy teraz dostępne, na początku nowej ery (czyli w
    2020) nie było

    Lukasz