  • Data: 2021-03-08 15:18:09
    Temat: Re: Sprzedaż używanych samochodów online
    Od: K <n...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 08/03/2021 13:55, ddddddddddddd wrote:

    > pewnie zależy od sprzedawcy

    > ja mam odwrotne spostrzeżenia - większość nowszych aut jest
    > leasingowanych (często PCP z dużą ostatnią ratą, które nigdy nie jest
    > wykupione, a auto oddawane) - bo jak chcesz jeździć nowym, to po co
    > płacić 500/mc za kredyt, jak można 300/mc i po 3 latach wymienić na nowe...

    To zalezy od konkretnego auta/klienta. Za troche mniej niz ?300/mc mozna
    miec kredyt gotowkowy na 5 lat (3.3%), kupic uzywanego jeszcze na
    gwarancji 2latka np calkiem niezle wyposazonego Passata na wlasnosc i
    nie przejmowac sie ograniczeniami nakladanymi przez abonament. 7 letnie
    auto ma jeszcze jakas wartosc.

    > Bo przy stosunku kosztu napraw do wartosci starego auta
    >
    > to niestety prawda - jak Polak Ci tego nie naprawi, to naprawa
    > nieopłacalna ;)
    > Z drugiej strony można pójść na złom i potrzebną część sobie wykręcić,
    > trzeba tylko wiedzieć co...

    No wlasnie uzywki tych pomp to koszt ok. ?200 tylko, ze nie wiesz ile na
    niej pojezdzisz. Padaja w nich membranki, a padaja od bio komponentow
    dolewanych do paliwa. Swoja probowalem reanimowac (w Gliwicach czy
    Czestochowie) poprzez wymiane tych membranek. W tamtym czasie jedynymi
    dostepnymi byly tureckie. Po pierwszej wymianie pompa zrobila nie cale
    2000km i problem powrocil, akurat brat dal rade nim przejechac z UK do
    PL. Po drugiej wymianie w ramach gwarancji pompa zrobila kilkaset km.
    Teraz widze, ze sa tez membranki niemieckie, nie wiem czy to jest to
    samo gowno czy cos innego. W kazdym razie sa tez polskie tlokowe
    zamienniki tych pomp ale brat cos narzekal, ze czasem cisnienie na
    szynie spadnie, silnik szarpnie i wywali check-a, a pozniej znow jest ok.