  • 1. Data: 2021-03-06 16:50:28
    Temat: Sprzedaż używanych samochodów online
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Sądząc po reklamach firmy która sprzedaje samochody online to same
    zalety. Takie trzymanie się nowego trendu ;-)
    14 dni na odstąpienie od umowy. Hmmmmm... Fascynujące

    Czy to się przyjmie? Czy taka firma długo podziała na rynku? ;-)

  • 2. Data: 2021-03-06 21:09:46
    Temat: Re: Sprzedaż używanych samochodów online
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:6043a4c5$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    user _Master_ pisze tak:

> [...]
    > 14 dni na odstąpienie od umowy. Hmmmmm... Fascynujące
    >
    > Czy to się przyjmie? Czy taka firma długo podziała na rynku? ;-)

    w Anglii dupowłazy ciągle się relamują w radio.

    Swiat idzie naprzód. Dzieci fejs zbuka które nie kochają samochodów i
    traktują je jak odkurzacz oczekują że ktoś wypełni niszę.

    Matoły nie wiedzą co to dwumasa ale mocni są w kłapaniu dziobem i
    robieniu w chuja bliźniego. Im więcej okazji gdzie można się targować
    tym lepiej. Można coś urwać do siebie. Przestudiują regulaminy, luki,
    potknięcia prawne i ruszą na zakupy.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 3. Data: 2021-03-06 22:28:52
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 06.03.2021 o 20:09, PiteR pisze:

    > Swiat idzie naprzód. Dzieci fejs zbuka które nie kochają samochodów i
    > traktują je jak odkurzacz oczekują że ktoś wypełni niszę.
    >
    > Matoły nie wiedzą co to dwumasa
    mam van'a służbowego (Renault). serwis (czyli wymiana oleju) jest co...
    25.000 ..... mil (!). Nie wiem czy to zalecenie producenta, ale tak
    napisał leasingodawca.
    Za to powinien mieć dobrą skrzynię biegów, bo była wymieniona na nową
    przy ok. 15.000mil przebiegu (piątka wyskakiwała).
    I kup tu takiego 3-latka poleasingowego

    Lukasz

  • 4. Data: 2021-03-06 23:23:48
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:s20s6m$t5c$1@dont-email.me>
    user ddddddddddddd pisze tak:

    > mam van'a służbowego (Renault). serwis (czyli wymiana oleju) jest
    > co... 25.000 ..... mil (!). Nie wiem czy to zalecenie producenta,
    > ale tak napisał leasingodawca.

    a ile już było tych cykli 25k mil?

    > Za to powinien mieć dobrą skrzynię biegów, bo była wymieniona na
    > nową przy ok. 15.000mil przebiegu (piątka wyskakiwała).
    > I kup tu takiego 3-latka poleasingowego

    no w sumie 3 letni samochód, nie bity, nie zardzewiały. Silnik część
    eksploatacyjna consumable :)

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 5. Data: 2021-03-07 12:09:19
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2021-03-06 o 22:28, ddddddddddddd pisze:

> [...]
    > Za to powinien mieć dobrą skrzynię biegów, bo była wymieniona na nową
    > przy ok. 15.000mil przebiegu (piątka wyskakiwała).

    Producenci są zainteresowani sprzedażą nowych aut, dlatego zalecają tak
    rzadkie wymiany oleju. Jak się silnik spieprzy, to po gwarancji :-)
    Dodatkowo w UK nie schodzą auta używane... Stoi tego tysiące na róznych
    lotniskach i placach. Przy takich pensjach to nie problem co kilka lat
    kupić nowe auto. U nas średni wiek auta to 14 lat...
    T.

  • 6. Data: 2021-03-07 15:03:00
    Od: Peter <p...@o...pl>

    W dniu 2021-03-06 o 16:50, _Master_ pisze:
> [...]
    > 14 dni na odstąpienie od umowy. Hmmmmm... Fascynujące
    >
    > Czy to się przyjmie? Czy taka firma długo podziała na rynku? ;-)

    hihi salony w większości zrezygnowały ze sprzedaży zdalnej NOWYCH
    samochodów bo klienci rezygnowali

  • 7. Data: 2021-03-07 15:38:42
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    user _Master_ pisze tak:

> [...]
    > 14 dni na odstąpienie od umowy. Hmmmmm... Fascynujące
    >
    > Czy to się przyjmie? Czy taka firma długo podziała na rynku? ;-)

    jak w kerfurze

    https://www.cazoo.co.uk/used-cars/skoda/octavia/

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 8. Data: 2021-03-08 07:52:40
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 06.03.2021 o 22:23, PiteR pisze:
    > in <news:s20s6m$t5c$1@dont-email.me>

    Poprawka, to Peugeot Expert, przez weekend inny stał pod domem ;)

    na razie drugi nadchodzi

    Lukasz

  • 9. Data: 2021-03-08 08:05:40
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 07.03.2021 o 11:09, T. pisze:
    > Dodatkowo w UK nie schodzą auta używane... Stoi tego tysiące na róznych
    > lotniskach i placach.

    stoją, bo jak je sprzedadzą, to nie sprzedadzą nowych, bo te auta często
    mają do 30k mil przebiegu (często leasing dla osoby prywatnej jest z
    zapisem 6k lub 10k mil na rok, za przekroczenie płacisz za kilometry).
    Te niższej klasy auta często nie przekraczają tych przebiegów (ale jak
    ktoś płaci np. za BMW5, to raczej po to, żeby nim więcej jeździć)

    Przy takich pensjach to nie problem co kilka lat
    > kupić nowe auto. U nas średni wiek auta to 14 lat...

    to chyba podobnie jak z domami - nikt nie kupuje auta, tylko je
    leasingują. Pewnie z 70% aut jest leasingowanych. Na firmę to w ogóle
    nie ma sensu kupować - za dwie dniówki średniej klasy robotnika masz
    miesięczną ratę leasingu na jego dostawczaka, który jest na gwarancji,
    nic cię nie obchodzi, cały czas jeździ 3-latkiem, jak się zepsuje to
    dostanie zastępczy. Prywatnie - możesz albo kupić 10 latka, albo
    leasingować nowego - rata będzie podobna. Dlatego mimo, że sporo nowych
    aut jeździ, to jeździ też sporo starszych - bo albo stwierdzasz, że 200
    to nie pieniądz i możesz to stale przeznaczać na nowe auto (lub używane,
    bo często leasingowane są kilkulatki, jak kogoś nie stać na dane auto
    nowe) albo, że wyspa jest tak mała, że bez sensu jeździć nowym autem,
    jak i tak nie odjedziesz za daleko od domu...

    Lukasz

  • 10. Data: 2021-03-08 11:08:35
    Od: K <n...@e...com>

    On 08/03/2021 07:05, ddddddddddddd wrote:

> [...]
    > Te niższej klasy auta często nie przekraczają tych przebiegów (ale jak
    > ktoś płaci np. za BMW5, to raczej po to, żeby nim więcej jeździć)

    Mozesz przekroczyc o ile chcesz bez placenia kar tak dlugo jak bedziesz
    bral od tego samego dealera kolejne auto w tym systemie. Mam znajomego
    ktory tak robi od prawie 8 lat.

> [...]
    > nowe) albo, że wyspa jest tak mała, że bez sensu jeździć nowym autem,
    > jak i tak nie odjedziesz za daleko od domu...

    Prywatnie ludzie bardzo rzadko leasinguja. Z moich znajomych tylko jedna
    osoba tak robi ale tez nigdzie nie jezdzi. Czesto ludzie biora uzywane
    1-2-3 letnie albo nowe na dlugie kredyty i jezdza nimi poki sie nie
    zaczynaja sypac. Bo przy stosunku kosztu napraw do wartosci starego auta
    nie oplaca sie ich zwyczajnie naprawiac. Mialem Signum 2.2 direct
    (z22yh) i padla mi pompa wysokiego cisnienia. Koszt nowej ?650, wartosc
    auta z tamtym przebiegiem ?800 (w Polsce 15-20kpln). Zamienniki tych
    pomp gowno warte, a naprawic sie nie da. Oddalem go bratu z wielkim
    zalem bo gdyby nie to, to bym nim dalej jezdzil.