  • Data: 2021-03-11 07:42:39
    Temat: Re: Sprzedaż używanych samochodów online
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.03.2021 o 10:43, K pisze:

    > Bralem ?15k z HSBC na 3.3% w 2019. Z tego co wlasnie patrze to dalej do
    > ?15k jest 3.3%, a powyzej (?25k max) jest 6.7%. ?15k daja na maksymalnie
    > 60mcy, a powyzej na 96. W Lloydsie troche lepiej bo do ?25k daja na 3.9%
    > co przy 5 latach daje miesieczna rate w wysokosci ?458.52, a finalnie
    > oddajesz ?27511.20. A za ta kwote mozesz juz kupic fajne 1-2 letnie
    > auto, ktore za 5 lat bedzie jeszcze kilka tysiecy warte. Pewnie w
    > wirtualnych bankach typu M&S mozna wyszarpac jescze lepsze warunki.

    w sumie to już ntg się robi, ale tak - około maja'20 z mojego konta
    zniknęła oferta na 3%, a sprawdzając oferty (zastanawiałem się nad takim
    kredytem) wszystko było chyba ponad 10%. Możliwe, że już wraca to do
    normy, skoro rozczochrany ogłosił że ludzie mogą wychodzić na spacerniak.
    Faktycznie mój bank pokazuje teraz 3.9% - pytanie czy jest dostępna, bo
    o ile dobrze pamiętam rok temu też była dostępna, tylko przy składaniu
    wniosku wyskakiwało jakieś wysokie oprocentowanie.

    Lukasz