  • Data: 2010-01-26 22:54:13
    Temat: Re: Sprytny strzał Nokii - darmowe OVI maps
    Od: "nocnyMarek" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A jest możliwość dogrania radarów/fotoradarów.
    > Są co prawda punkty POI ale typu restauracje, kina itp a mi chodzi o
    > uwaga RADAR :)

    Nie mam pojęcia, raczej nie, bo ilość opcji programu jest nader skromna
    i nic takiego nie widać, ale jakieś radary są i ostrzeganie też działa.
    Trafiłem 2 szt. na DTŚce, ale zupełnie nie wiem
    na ile ta baza jest aktualna i kompletna.

    W Ustawieniach jest pozycja 'Uprz.o kontr. drogowej'
    i do wyboru włączone, wyłączone i tylko wzrokowe.
    Jest też 'Ostrz. o ogr prędkości', a w nim 2 pozycje
    'Ograniczenie prędkości...' (więcej nie widać, a Ovi nie działa w poziomie)
    a w nich możliwość regulacji 'Ostrzegaj gdy dozwolo...'
    i zakres 1-30 km/h.