  • Data: 2011-06-01 11:18:32
    Temat: Re: Sprawdzenie stopu...
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jun 1, 12:02 pm, Wieslaw Bicz <o...@o...pl> wrote:

    > Wielkość ziarna ma oczywiście wpływ na tłumienie dźwięku (na jego
    > składnik rozproszeniowy), i może też być precyzyjnie mierzona przy
    > pomocy pomiaru rozproszenia dźwięku.
    >
    > To potwierdza tylko moje przypuszczenie, że jedyną sensowną drogą może
    > być selekcja.
    >
    > Inną może być stworzenie "dopasowanej normy i technologii", ale to może
    > być czasem nadto trudne, żeby się opłacało.

    Też bym tak to widział- facet który jedzie do hurtowni po rury wyciąga
    ręczny PMI plus jakiś tam bajerek ultradźwiękowy, dwa paski
    przewieszone przez ramię, kilka minut i już wie z której półki bierze
    rury. Wożenie sie z laboratorium niczego nie rozwiąże, może doraźnie
    problem z jedną partią materiału...
    Konrad
    PS widział Pan to? http://developer.android.com/guide/topics/usb/adk.ht
    ml
    Teraz do bele telefonu poważną elektronikę się podłącza!