-
Data: 2011-06-02 09:25:12
Temat: Re: Sprawdzenie stopu...
Od: Wieslaw Bicz <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
>> Na to pytanie nie można odpowiedzieć z punktu widzenia techniki lub fizyki.
>>
>> I często nawet względy ekonomiczne nie są takie proste do wyjaśnienia,
>> bo wynikają z bardziej długofalowych kalkulacji. Dam może kilka
>> przykładów: ok. 10 lat temu zainstalowaliśmy w fabryce VW urządzenia do
>> testowania spawów kół zębatych (jak wiedzą znawcy wszystkie koła
>> przekładni samochodowych są składane z dwóch części, spawanych wiązką
>> elektronową).
>
> A to mnie troche zdziwiles. Naprawde ?
Wszyscy tak robią, to jest standardowa technika. Nie wiem, czemu taką
wybrano, ale to chyba ma jakieś uzasadnienie, może chodzi o odkształcenia?
>
>
>
> GM tez sprawdza ? Zbankrutowal :-)
> Jak swiadczy historia biznesu - rozne fabryki roznie popadaja w
> klopoty, i niekoniecznie jest to sprawa jakosci.
> Fiatowi wiele zlego mozna zarzucic, ale zeby mu pekaly kolka zebate to
> akurat nie slyszalem. Alternatory im pekaja - reszta po prostu jakos
> malo trwala jest.
> Fiat za to zrobotyzowal produkcje silnikow
> http://en.wikipedia.org/wiki/Fully_Integrated_Roboti
sed_Engine
>
>
GM chyba nie sprawdza, ale awarie przekładni są rzadkością. Tego się
rachej nie spotyka za często. Poza tym nie powodują raczej tragicznych
skutków.
To jest kwestia filozofi, wprowadzanej konsekwentnie na wszystkich
polach: Sprawdzać wszystko i doprowadzić do perfekcyjnego wyrobu.
To owocuje wiernością klientów.
W. Bicz
Następne wpisy z tego wątku
- 02.06.11 09:44 J.F.
- 02.06.11 09:51 Konrad Anikiel
- 01.06.11 20:08 p 47
- 01.06.11 20:10 p 47
- 02.06.11 13:06 p 47
- 02.06.11 13:17 p 47
- 02.06.11 13:27 J.F.
- 02.06.11 14:18 Wieslaw Bicz
- 02.06.11 14:33 Wieslaw Bicz
- 02.06.11 14:37 Wieslaw Bicz
- 02.06.11 13:25 p 47
- 02.06.11 15:46 Krzysztof Chajęcki
- 02.06.11 15:51 lukaszPK
- 02.06.11 17:11 Wieslaw Bicz
- 02.06.11 20:59 Konrad Anikiel
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zapora Stronie Śląskie cd
- Filtr do pompy ruskiej
- Wyważanie kół rowerowych
- Belka
- Precyzyjne cięcie opony samochodowej
- Nieparzyste dmuchanie
- Klej "samopoziomujący"
- Kocioł CO po raz kolejny
- zapora Stronie Slaskie
- powodz
- Nie atom tylko fotowoltanika i elektroliza
- Test samoodkręcania nakrętek
- Budowlańcy pomóżcie
- wyciskanie/odlewanie hdpe. Co ma sens?
- Pomysł na czujnik przeciążenia siłownika.
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=