eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaSpisek żarówkowy - dymają nas ostro, dzięki za czasy wysokiej jakości...Re: Spisek żarówkowy - dymają nas ostro, dzięki za czasy wysokiej jakości...
  • Data: 2012-10-31 22:25:22
    Temat: Re: Spisek żarówkowy - dymają nas ostro, dzięki za czasy wysokiej jakości...
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Padre napisał:

    > Czytałeś uważnie co napisałem i w jakim kontekście? różniły się od
    > zwykłych gęstszym podparciem żarnika, nigdzie to nie implikuje
    > zwiększonej trwałości, zazwyczaj nie przeprowadzałem analizy
    > spektroskopowej włókna tylko biorąc żarówki z magazynka patrzyłem czym
    > się różnią od zwykłej żeby właściwą założyć do sygnalizatora - napisałem
    > wyraźnie - Z WYGLĄDU niczym się nie różniły więc jeśli żarówka w sklepie
    > wygląda na zwykłą a jest droższa bo ma wg opisu przedłużoną trwałość to
    > nie należy z gruntu podejrzewać oszustwa w celu usprawiedliwienia
> [...]

    Co to znaczy "oszustwa w celu usprawiedliwienia wyższej ceny"? Przecież
    zwykłych żarówek nie ma w handlu, więc nie mają one ceny. A to oznacza,
    że nie może być "wyższej ceny", jest po prostu cena rynkowa. Ja wiem,
    że to wszystko są oszustwa mające na celu sprzedaż żarówek w ogóle, ale
    ja te oszustwa popoeram, a oszustom życzę dużo zdrowia i wszystkiego
    najlepszego.

    --
    Jarek