eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaSpisek żarówkowy - dymają nas ostro, dzięki za czasy wysokiej jakości... › Re: Spisek żarówkowy - dymają nas ostro, dzięki za czasy wysokiej jakości...
  • Data: 2013-02-17 14:55:34
    Temat: Re: Spisek żarówkowy - dymają nas ostro, dzięki za czasy wysokiej jakości...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:509d161f$0$26685$65785112@news.neostrada.pl...

    > A co to jest tryb domowy, a co to jest tryb biznesowy ?

    Tryb biznesowy polega dla mnie na tym, że obok drukarki stoi stosik
    papieru i ładuje się do tego lasera ryzę papieru parę razy dziennie.
    Tak jest u nas w firmie, wciąż drukujemy papierowe User Manuale.
    (czemu osobiście jestem przeciwny, ale mnie przegłosowali...)

    > Byl w taki okres, gdy sprawa byla jasna. Ta drukarka jest przewidziana do
    > 200 str miesiecznie, pan reklamuje ze sie uszkodzila po pol roku, a
    > licznik wskazuje 2000 stron.
    > Ale teraz juz chyba tak malych ilosci nie ma, i 24 czy 36-miesieczna ilosc
    > stron jest calkiem spora.

    Ja w domu drukuję 2-3 stron jak kupię bilety na wakacje, albo 1 stronę
    gdy chcę do archiwum dać potwierdzenie zapłaty za kartę kredytową...