eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaSpisek żarówkowy - dymają nas ostro, dzięki za czasy wysokiej jakości...Re: Spisek żarówkowy - dymają nas ostro, dzięki za czasy wysokiej jakości...
  • Data: 2012-11-02 20:16:38
    Temat: Re: Spisek żarówkowy - dymają nas ostro, dzięki za czasy wysokiej jakości...
    Od: jan kowalski <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Bzdura... nie lubię takich teorii spiskowych bo sam jestem projektantem.

    Wnioskuje ze nie ogladales filmu. Z materialu wynika ze w czesci
    starych epsonow producent montowal pamiec 93xxx
    lub cos w ten desen. Po wydruku 10 czy 15 tys. stron drukarka staje
    deba i jest to bardzo prawdopodobne.

    Epson przejal polityke Kodaka ktory jako pierwszy puszczal tanio
    sprzet, odbijajac sobie na kosztach mat. eksploatacyjnych. W przypadku
    uzytkownikow domowych (drukarka na komunie) ten model sprawdza sie
    dosc dobrze.
    Ale :) epson robi tez duze drukarki, plotery wielkoformatowe, glowice
    piezo do sprzetu drukujacego innych firm.
    W sprzecie profesjonalnym gdzie glowica kosztuje 2,5-3,5kZ takich
    zabiegow skracajacych zywotnosc, epson nie stosuje, bo HP i
    uzytkownicy zjedli by go zywcem. Profesjonalisci wiedza czego
    oczekuja, Kowalski nie wie ze za 120zl nie kupi dobrej drukarki na
    lata. Dla Kowalskiego liczy sie jedno - cena. Wiec jesli Kowalski chce
    drkarke za 120zl
    to producent widzac taka potrzebe reaguje na nia i zapelnia ten
    segment.