eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaSpisek żarówkowy - dymają nas ostro, dzięki za czasy wysokiej jakości...Re: Spisek żarówkowy - dymają nas ostro, dzięki za czasy wysokiej jakości...
  • Data: 2012-11-02 20:41:26
    Temat: Re: Spisek żarówkowy - dymają nas ostro, dzięki za czasy wysokiej jakości...
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    pan jan kowalski napisał:

    > Epson przejal polityke Kodaka ktory jako pierwszy puszczal tanio
    > sprzet, odbijajac sobie na kosztach mat. eksploatacyjnych. W przypadku
    > uzytkownikow domowych (drukarka na komunie) ten model sprawdza sie
    > dosc dobrze.
    > Ale :) epson robi tez duze drukarki, plotery wielkoformatowe, glowice
    > piezo do sprzetu drukujacego innych firm.
    > W sprzecie profesjonalnym gdzie glowica kosztuje 2,5-3,5kZ takich
    > zabiegow skracajacych zywotnosc, epson nie stosuje, bo HP i
    > uzytkownicy zjedli by go zywcem.

    No nie wiem, nie wiem. Znajomy miał taką wielkofomatową drukarkę
    i musiał odstawiać niezłą hackerkę, żeby po wlaniu kolejnego
    wiadra z tuszem (kupionym dziesięć razy taniej niż u producenta
    drukarki) dało się przewalczyż komunikat, że "w trosce o jakość
    wydruku urządzenie odmówi współpracy aż do momentu wymiany głowicy
    drukującej na nową". Jak się przewalczyło, to oczywiście drukowało
    równie dobrze jak nowe. To było dawno temu, może do dzisiaj coś się
    zmieniło (bo HP...).

    --
    Jarek