eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaSpisek żarówkowy - dymają nas ostro, dzięki za czasy wysokiej jakości...Re: Spisek żarówkowy - dymają nas ostro, dzięki za czasy wysokiej jakości...
  • Data: 2012-10-31 21:22:04
    Temat: Re: Spisek żarówkowy - dymają nas ostro, dzięki za czasy wysokiej jakości...
    Od: Padre <P...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    > To nie w podparciu żarnika jest problem - po prostu żarówki
    > o przedłużonym życiu dają mniej światła z wata energii...
    > Są wykonane z innych materiałow.

    Czytałeś uważnie co napisałem i w jakim kontekście? różniły się od
    zwykłych gęstszym podparciem żarnika, nigdzie to nie implikuje
    zwiększonej trwałości, zazwyczaj nie przeprowadzałem analizy
    spektroskopowej włókna tylko biorąc żarówki z magazynka patrzyłem czym
    się różnią od zwykłej żeby właściwą założyć do sygnalizatora - napisałem
    wyraźnie - Z WYGLĄDU niczym się nie różniły więc jeśli żarówka w sklepie
    wygląda na zwykłą a jest droższa bo ma wg opisu przedłużoną trwałość to
    nie należy z gruntu podejrzewać oszustwa w celu usprawiedliwienia
    wyższej ceny tylko zakładać że jest to właśnie taka żarówka co właśnie
    potwierdzałem przedpiścy.