eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySpalanie wg. producenta i realne w i30.Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
    Date: Mon, 11 Jun 2012 10:18:45 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 42
    Message-ID: <jr49lj$69r$1@inews.gazeta.pl>
    References: <jprnk2$j5u$1@mx1.internetia.pl> <3...@b...poznan.pl>
    <4fc7aff7$0$26696$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <4fc85d1c$0$26691$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcbac68$0$26695$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcbd514$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl> <jqi19n$e74$1@node1.news.atman.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fccf590$0$26695$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcdab62$0$26690$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fce2cb7$0$1310$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fce72a9$0$1297$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl> <jqob1r$jgs$1@mx1.internetia.pl>
    <1...@b...poznan.pl> <jr455n$ok6$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@b...poznan.pl>
    NNTP-Posting-Host: serwer.sekocenbud.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1339402739 6459 82.177.76.50 (11 Jun 2012 08:18:59 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 11 Jun 2012 08:18:59 +0000 (UTC)
    X-User: futrzaknews
    In-Reply-To: <1...@b...poznan.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
    Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.666
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2454294
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-06-11 09:58, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail f...@p...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:
    >
    >>>> Zużycie na jałowym to jakiś litr/h to ... ile trzebaby w tym korku
    >>>> stać by istotnie wpłynęło na całkowite zużycie ?
    >>>>
    >>> Wcale nie tak duzo.
    >>> Załózmy jazde przez miasto 1 godzine ze srednia predkoscia 40km/h +
    >>> 20 minut stania w korku.
    >>
    >> LOL - średnia z W-wy sprzed chwili to 23km/h.
    >>
    > :) te 40 to wziałem jako srednia srednich.
    > Ja np. dzis przejechałem w rannych korkach 30km w 45minut. No ale Poznań,
    > nie W-wa.

    Poznań z ostatniej chwili - 29km/h. Tobie wychodzi 40km/h. Mam
    wrażenie, że wcześniej pisałeś o oszustwach producentów.

    >> Przy takich samochodach ten litr to w sumie dużo (25% więcej), a
    >> w rzeczywistości może być jeszcze więcej.
    >>
    > Dokładnie. Pisząc, że to nie jest specjalnie duzo miałem na mysli czas
    > stania w korkach.

    Jak są korki to pali nie tylko na "luzie", ale dodatkowo pali z racji
    potrzeby wielokrotnego przyśpieszania.

    > Zgadzam sie, ze korki zdecydowanie zwiekszaja spalanie, dlatego tez jezeli
    > ktos chce zbadac spalanie swojego auta w miescie, to powinien to zrobic w
    > cyklu miejskim ale bez korków,

    Jazda miejska bez korków? Już nie wspomnę o tym, że wcześniej ktoś
    tutaj wspominał, że nie ma różnic w jeździe po różnych miastach.

    > inaczej nie bedzie szans na osiagniecie
    > wartosci zapisanych przez producenta.

    Wartości zapisane przez producenta są wartościami zgodnymi z
    zużyciem wg normy, którą sobie wymyślili urzędnicy.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: