eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySpalanie wg. producenta i realne w i30. › Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <jprnk2$j5u$1@mx1.internetia.pl>
    <4fcbac68$0$26695$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcbd514$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcc62a1$0$1221$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fccf564$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcdab38$0$26710$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl> <jql6jk$occ$1@news2.ipartners.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fce2d7b$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fce7386$0$26705$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcef81c$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcf0a0d$0$26696$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcf1722$0$1296$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    In-Reply-To: <0...@b...poznan.pl>
    Subject: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
    Date: Wed, 6 Jun 2012 11:22:22 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    X-Antivirus: avast! (VPS 120605-1, 2012-06-05), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 41
    Message-ID: <4fcf214e$0$26681$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.25.108.251
    X-Trace: 1338974542 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26681 83.25.108.251:59651
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2453671
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:0...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:
    >
    >>> A ty piszesz, ze 50-70 to nie jest ekono, bo to jest normalnie?
    >>> Czyli ok, sam doszedłes do wniosku ze ekono nie znaczy kapelusz.
    >>
    >> Absolutnie nie.
    >> Decyduje o tym fakt, że zanim zdążysz przyspieszyć trzeba zmienić
    >> bieg. I jak się wlokłeś, tak się wleczesz.
    >>
    > To podnies sobie granice o 500 obrotów.

    Mało.
    Do komfortowej jazdy trzeba ją podnieść o 1000 minimum, ale benzyniaka
    pewnie 2000.


    >> Bo przyspieszenia można się spodziewać, właśnie wtedy gdy Ty masz
    >> pedał gazu puszczony i zmieniasz bieg na wyższy, tylko po to, aby
    >> przyspieszenie znowu było fatalne.
    >>
    > Ale o czym ty mówisz?

    O tym, że nie idzie sensownie przyspieszać nie wykorzystując co najmniej
    średnich obrotów silnika.

    > Masz osiągnąc oczekiwaną prędkość normalnie przyspieszając

    Ale wtedy naruszasz zasadę związaną z brakiem obrotów powyżej 2000.
    Albo rybki, albo akwarium.
    Dlatego mówię, że to się kłóci ze sobą.

    > Dla mnie predkoscia docelową w miescie na wiekszosci dróg jest 60-70 i nie
    > mam problemu z wrzuceniem 5

    A ja mam, 5 bieg bez protestów silnika mogę wrzucić od 80.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: