  • Data: 2013-07-18 19:18:53
    Temat: Re: Spalanie według komputera pokładowego
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-07-18 19:09, t? wrote:
    > Ale automatyczna diagnostyka sobie radzi porównując odczyty
    > przepływomierza, czas wtrysku i odczyty sond lambda (w silniku
    > benzynowym).

    Na podstawie tych odczytów w dieslu nie wiadomo ile lejesz paliwa w
    cylinder. Jak za mało, to mozna to odczytać jako zbyt małe
    przyspieszenia wału korbowego przy kolejnych detonacjach. Jak za dużo to
    pomysłu nie mam, bo chyba optyka na wydechu kontrolująca zadymienie nie
    ma sensu podczas normalnej ekslopatacji. Ale subtelne straty ciśnienia
    na listwie może by się dało rejestrować i szacować.