eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySpalanie według komputera pokładowegoRe: Spalanie według komputera pokładowego
  • Data: 2013-07-18 23:50:11
    Temat: Re: Spalanie według komputera pokładowego
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2013-07-18 23:40, t? wrote:
    >> Na podstawie tych odczytów w dieslu nie wiadomo ile lejesz paliwa w
    >> cylinder. Jak za mało, to mozna to odczytać jako zbyt małe
    >> przyspieszenia wału korbowego przy kolejnych detonacjach. Jak za dużo to
    >> pomysłu nie mam, bo chyba optyka na wydechu kontrolująca zadymienie nie
    >> ma sensu podczas normalnej ekslopatacji. Ale subtelne straty ciśnienia
    >> na listwie może by się dało rejestrować i szacować.
    >
    > Przecież diesel zwykle (jak nie zawsze) mierzy ciśnienie paliwa. Te nowe
    > w każdym razie. Jakby to miało w ogóle działać bez tego?

    Musiałby mierzyć po każdym wstrzyknięciu dawki paliwa i robić z tego
    użytek (pytanie jak szybko rozchodzi się dzwięk w paliwie - może być
    kłopot z pozycją czujnika względem wtrysków). To oznacza bardzo częste
    pomiary a te czujniki chyba szybkie nie są.

    Mam CommanRail który ma masę czujników. A pytając w ASO jak sprawdzić
    który wtrysk leje koleś proponuje mi (za 400zł) probę przelewową za
    pomoca wężyków i kubków który w dodatku jest tylko trochę wiarygodny ...
    WTF? przecież ta wiedza jest bardzo oczywista jeśli mamy czujnik
    ciśnienia na listwie ... Z drugiej strony rozumiem, że sewis by nie
    zarobił tych 400zł za diagnostykę...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: