  • Data: 2013-04-18 17:32:38
    Temat: Re: Spalanie
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Nie Cavallinuj! Takie cięcie cytatów kończy sens dyskusji...

    Nie - to sprawia, że wszystko nabiera sensu.
    Odsiałem tylko to co zupełnie nieistotne, bzdurne i nie warte nawet
    cytowania.
    Jak zwykle zresztą.

    > Wiem, że jak ktos pisze, że pali mu 9 to znaczy ze nie pali wiece niz
    > 9,9...

    Nie, to znaczy że NA TYM kawałku problemu mógł się rypnąć o 10%, a to jest
    dopiero pierwsza możliwość.

    > Wróć. teraz twoeirdzisz, ze nie pisałes iż Twoj samochód pokazuje lampke
    > rezerwy zawsze w tym samym momencie? Dyskutujesz sam ze swoimi tezami?

    Nie, dyskutuję z pierdołami którzy są w stanie zapamiętać tylko część
    treści, za to uważają, że to jest jedyny tekst jaki ktoś w życiu napisał.
    Jako że już nie pamiętasz o czym była mowa zacytuję:
    "moje doświadczenia w tym zakresie sa zupełnie inne niż Twoje."

    Gdzie tu widzisz jakieś ograniczenia do ostatniego samochodu?

    > Hmm, widzę że dochodzimy do sedna.

    Ja już dawno doszedłem, cały czas nie wiem tylko po co chcesz mnie
    przekonywać do jakichś swoich bzdur?

    > Cavallino, ale przecież ja tobie nie zarzucam, ze Tobie auto pali tyle ile
    > piszesz...

    Problem w tym, że pali nie tylko mi, tylko każdemu którego zeznania było mi
    dane zweryfikować.
    Nawet takim, którym przed weryfikacją paliło w cudowny sposób o litr, czy
    kilka litrów mniej.

    > Sam mam swojego exela i w zaleznosci od tego jak jade, mam bardzo rózne
    > wyniki. Wiec skąd przekonanie, że jak tobie auto pali 15 to komuś innemu
    > nie może palić 10?

    Bo sprawdzam spalanie we wszystkich aspektach, ile auto pali średnio, ile
    pali minimalnie, gorzej z maxem, ze względu na słaby dostęp do toru.
    Więc wiem kiedy ktoś podaje jakieś brednie że średnio pali x, gdy
    jednocześnie nawet nie sprawdza normalnego zużycia, tylko cały czas
    uskutecznia ślamazarne wleczenie się na trasie.