  • Data: 2013-04-18 23:17:19
    Temat: Re: Spalanie
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Axel" <a...@o...bezspamu.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:kkpjfe$81t$...@m...internetia.pl...

    > "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message

    > Fałszujesz cytaty

    Co najwyżej zdarza mi się podstawiać lusterko wypluwającym jad chamidłom.
    Tyle że nie w żadnej dyskusji, tylko w steku epitetów.

    Może indywidua Twojego pokroju lubią się licytować w takiej atmosferze, ja
    wolę ograniczyć się do lusterka.

    > i koniec.

    Koniec to zrobiłeś zanim zacząłeś.

    > Ja odróżniam chama od człowieka i dlatego z chamami nie dyskutuję.

    Gdyby tak było w lustro byś nie spojrzał.
    Twój udział w tym wątku jasnym dowodem.

    Ale odbieram pozytywnie Twoją deklaracją zakończenia epatowania czytających
    Twoim własnym chamstwem i upierdliwością.