  • Data: 2013-04-18 23:27:52
    Temat: Re: Spalanie
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > ROTFL
    > To teraz opisz, prosze, kolejne ogromne problemy w wyliczeniu spalania.

    Ale po co?
    I tak wiesz swoje, nie zamierzasz tego zmieniać, więc próżny mój trud.
    Zresztą już sam opisałeś kilka, więc nie chce mi się powtarzać.

    Przyjrzyj wątek, ponumeruj problemy, część będziesz miał, wystarczy trochę
    pracy własnej włożyć.

    > To w innych samochodach rezerwa nie była już uniwersalnym sposobem?

    Była.

    > Pisałeś o uniwersalności, a teraz Twoeirdzisz, ze to był dobry sposób
    > tylko
    > dla ostatniego samochodu?

    Nie.
    Jeśli nie rozumiesz co się do Ciebie pisze, to poświęć więcej czasu na
    czytanie, a mniej na pisanie.
    Jak nie pojmiesz, to zacznij czytać od początku.
    I tak do skutku.

    Ja się powtarzać dla Ciebie nie będę, pisałem już o tym ze 3 razy w tym
    wątku.

    > Ja tylko wskazuje absurdalnosc twojej teorii spiskowej

    Dla Ciebie to jest jakaś teoria, a dla mnie właśnie praktyka.
    Teorie w których tak się lubujesz mam w głębokim poważaniu, dlatego zupełnie
    mnie nie obchodzi ile potrafi w skrajnych warunkach spalić dane auto.
    Mnie interesuje wyłącznie to, ile pali naprawdę w normalnej eksploatacji.

    >ale do niczego nie
    > chce cie przekonać, bo juz wiem, ze to jest zwyczajnie niemożliwe.

    Patrz, to zupełnie jak Ty, nie?

    > Jest takie przysłowie: tylko krowa nie zmienia poglądów.

    Dokładnie - pasuje do Ciebie jak ulał.

    > No i mamy konsensus.
    > Niewątpliwie minimalne spalanie osiąga się jeżdzać econo.
    > dla ciebie econo to jest slamazarnie.

    Nie, to w ogóle nie jest "jeżdżąc".
    To nie jazda.

    Dla mnie nie ma to znaczenia, bo
    > jadac w ten sposób dojade w każde miejsce w miescie praktycznie w tym
    > samym
    > czaasie co osoba jadaca "normalnie".

    Tak jasne.
    Przynajmniej w Twoim mniemaniu.

    > I tyle. A ze na trasie mozna jechac 90 i 140? Wiadomo, że mozna. Wiadomo,
    > ze jadac 160 po autostradzie, czy tez agresywnie po trasie krajowej
    > minimalnego spalanie sie nie odnotuje.

    Normalnie jadąc też nie, agresja nie ma tu nic do rzeczy.
    HINT: Normalnie to jest wtedy, gdy się wyprzedza gdy jest okazja i miejsce,
    a nie wlecze się za 70-tką za TIR-ami w celu minimalizacji zużycia paliwa.
    HINT 2: To oczywiście warunek konieczny, a nie wystarczający.