  • Data: 2010-11-02 16:45:45
    Temat: Re: Sortowanie plików
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 02.11.2010 Polon <P...@o...pl> napisał/a:
    > ze zdjęciami z przestrzeni 7 lat, gdzie jest ich około 70tysięcy to
    >
    > *** wow!
    >
    > No to sporo masz fotek :-)
    >
    > Masz w planie je kiedys obejrzec? :-)
    >
    > Powiedzmy, ze 2s na fotke to Ci zajmie: 2 tygodnie ogladania bez przerw na
    > spanie czy jedzenie :-)
    >
    > Mam kolege, ktory robi fotki ale ich potem nie oglada.
    > Ma to w planie zrobic po przejsciu na emeryture :-)

    Też trzymam wszystko, po prostu nie mam pojęcia do których ujęć będę chciał
    wrócić i kiedy, a akurat ilość mi nie przeszkadza. Za 200zł kupuję 1TB co
    przy wartości mojego sprzętu foto to jakiś 1% więc mniej mnie kosztuje
    dokupienie storage niż robienie w tym co pstrykam porzadku - w sensie
    wywalania czegoś. Obrabiam te ujęcia które mi pasuja, reszta storage
    sobie czeka na lepszy czas lub pewnie większość na nigdy, ale to akurat
    mnie niewiele kosztuje (w porównaniu do reszty sprzętu)
    Aha mam wszystkiego backup (2 hdd) to takie zboczenie zawodowe ;)

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".