  • Data: 2016-03-14 13:51:14
    Temat: Re: Sonda 2 - premiera 14.03
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" <_...@w...com> napisał w wiadomości
    news:nc3vq2$hn5$1@node2.news.atman.pl...
    > dowiedzieć. A lubię sobie pooglądać np "Pojemność 2400" - macie pojęcie co
    > teraz pakują do ciągników? Ile elektroniki? Ale ja to ze wsi jestem,

    I jedzie chłop na polou przy kieposkiej pogodzie, dupnie sobie szlag i
    elektronika bach, bo za blisko gwizdnęło... Signum temporis...

    > więc ta tematyka nie jest mi obca. O programach historycznych nie
    > wspominając, tylko ilustracje filmowe są w nich z reguły mało przystające
    > do tekstu :(

    Umieć zrobić dobry program, by przykuć uwagę widza, to nieczęsty dar.
    Wypowiem się teraz dość kontrastowo, dla podkreślenia pewnych niuansów:
    Dwaj nieżyjący już panowie, Krystian Przysiecki i Tadeusz Mosz... Prowadzili
    programy, które mnie średnio interesowały. Ale, zwłaszcza przy tym drugim,
    nastawiałem często telewizor, by po prostu posłuchać ich pierdolenia o
    sprawach nieraz kompletnie mnie nie interesujących. Bo sposób, w jaki to
    robili, potrafił mnie przykuć do fotela.
    Konkurs szopenowski 2010. Fortepian Yamaha, najmniej przeze mnie lubiany, bo
    uważam, ze ma suchy dźwięk, oraz brzęczy, jak mucha w rui, powszechna
    maniera tej marki. Pianista - Jewgieni Bożanow, ten, co robił miny, jak
    zaawansowanu turetyk. Odjebał taki koncert, że przez hmm... ponad 20 minut
    chyba nie byłem w stanie wstać z kanapy. Pianista i instrument stali się
    jednością. Bardzo, bardzo rzadka cecha. Zniknęła Yamaha, zniknął fortepian,
    zniknął pianista, została sama muzyka, jej esencja.
    Oczywiście, to jest bardzo subiektywna sprawa i jeśli ktoś przeciwnie niż
    ja, zachwyci się Yamahą, a jak gówno zabrzmi dla niego Steinway, to jego
    święte prawo tak to zinterpretować. Niezapomniany duet Marek i Wacek na
    Yamahach grali, dźwięk straszny (fortepianu Yamaha), jak ksylofon na
    kościach, muzyka znakomita.
    https://www.youtube.com/watch?v=gbWNQvhQe8E Melodia dla Zuzi
    https://www.youtube.com/watch?v=3KFbVbToP7w Prząśniczka
    https://www.youtube.com/watch?v=s5XvRTh7_oo Cyrulik Sewilski
    Trochę, jak ze zdjęciem - odpowiednim oświetleniem, ujęciem, można dużo
    poprawić, złym swiatłem można bardzo zepsuć.

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.