  • Data: 2016-03-14 15:55:12
    Temat: Re: Sonda 2 - premiera 14.03
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnnedd80.l73.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Nie wiem skąd takie wrażenie. Wierzę, wierzę we wszystko co ktoś mówi
    > o swoich odczuciach. A jeśli coż mnie dziwi lub zastanawia, to duże
    > odchylenie standardowe ocen u tej samej osoby -- że jeden odcinek
    > wspaniały, inny nudny. Ja nie mam tak żywego stosunku do programu.
    > Teraz na pewno nie, kiedyś chyba też.

    Trochę zbaczając z Waszego kierunku dyskusji wtrącę swoje 3 grosze - moje
    odczucia do Sondy uległy w pewnym momencie skokowemu przesunięciu (między
    wspaniałymi a niezbyt wspaniałymi odcinkami).
    Bardzo mi się podobały kolejne Sondy aż do odcinka w którym było coś o
    elektronice.
    Stwierdziłem, że było w nim bardzo wiele (według mnie niedopuszczalnych)
    uproszczeń, które powodowały, że przekaz uznałem, za wprowadzający w błąd
    kogoś kto się na tym nie zna.
    Nie potrafię przytoczyć szczegółów bo moja pamięć od dziecka jest taka, że
    szczegóły znikają, a sens zostaje.
    Doszedłem wtedy do wniosku, że przy omawianiu innych dziedzin, na których
    się w ogóle nie znam, prawdopodobnie jest tak samo a więc informacje, które
    przyjmowałem jako rzetelną wiedzę są na tyle uproszczone, że mogą mnie
    wprowadzać w błąd.
    Od tej pory oglądałem kolejne odcinki (już mi się mniej podobały)
    przykładając pewien średni poziom ufności do przekazywanych informacji.
    P.G.