    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Sonda 2 - premiera 14.03
    Date: Sun, 13 Mar 2016 21:12:17 +0100
    <nbu5i3$kg0$1@dont-email.me> <nbu8ld$1sjj$2@gioia.aioe.org>
    <nbu9dn$o0$2@dont-email.me>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <nbv5hb$v08$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <nc0k8c$af0$1@node2.news.atman.pl> <nc12al$ko3$2@dont-email.me>
    <nc1dgs$34c$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <nc1np4$hb7$1@node1.news.atman.pl> <nc297n$3ks$1@node1.news.atman.pl>
    <nc3bdv$u01$1@node2.news.atman.pl> <nc4gr2$3mn$1@node2.news.atman.pl>

    On 2016-03-13 20:59, sundayman wrote:
    > A widziałeś program Pogromcy Mitów ?

    Ci co zamiast tlumaczyć wysadzają wszystko? Kiepska edukacja. Zero
    nauki. Troche techniki. Tak, to fajne, ale to na poziomie WarawShore.
    Zerknij na Ekspress Naukowców. Przynajmniej doświadczenia można
    potwórzyć w domu.

    > Dość zbliżona formuła - oczywiście dziś mają chłopaki większe możliwości.
    > Pamiętaj, że mówisz o PRL. Jak na tamte czasy zazwyczaj pokazywali
    > więcej, niż dałoby się zobaczyć gdziekolwiek indziej.

    Cały czas o tym mówie. Fenomen Sondy jest absolutnie nie do odklejenia
    od tła. Dzisiaj tlo jest zupełnie inne.

    > Nie. Oglądałem, bo interesowało mnie to co pokazywali. Nie mów mi
    > dlaczego coś oglądałem - bo chyba wiem jednak lepiej.

    Być może oglądaleś bo był ciekawe bezwglednie. Mam od groma przykładów
    odwrotnych. Ale badan naukowych nie robiłem. Trudno, jeśli chcesz można
    się dalej potrolować kto wie lepiej ja było. Politycznie się
    przynajmniej zrobi.