  • Data: 2016-03-12 21:37:56
    Temat: Re: Sonda 2 - premiera 14.03
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-03-12 21:13, Marek wrote:
    > Oglądając jego vbloga czasami mam wrażenie, że jest zafixowany ma
    > pewnych rzeczach by default i nie jest "open minded". Np. nie do końca
    > rozumiem jego przesadne uczulenie na niemarkowe mierniki.

    Dave ma interes na boku z Brymenem co stawia jego opinie o tych
    miernikach pod znakiem zapytania.

    > Serio dla amatora hobbysty ma znaczenie, że jego tani miernik pojazuje
    > 4.99 zamiast 5.00V na pinie Vcc mcu? (podkreslam _amatora_).

    Czasem ma znaczenie *pewność* odczytu. Mam w domu Mastecha ktorego
    przyłapałem kilka razy na oczytywaniu wartości grubo innych niż
    rzeczywiste (przypuszczalnie jakis problem z automatyczną zmianą
    zakresów). Przed chwilą na tej grupie była dyskusja o Fluke na allegro
    które pokazywał kompletne bzdury ale kupujacy zaklinał się że jest
    lepszy niż chińskie gówno które pokazuje dobrze. Z drugiej strony jak
    Dave porównywał mierniki za $100 to jakiś Uni-T wykazał się najlepiej a
    on bez mrugniecia okiem polecił miernik którego szlag trafił podczas
    testów. Itd itp. Trzeba mieć dystans do tego co mówi i tyle. Dave w tej
    dyskusji pojawił się nie jako wzór do nasladowania tylko przykład innego
    medium niż TV które okazało sie skuteczniejsze, tańsze i ciekawsze. Nie
    przypuszczam żeby za kilka lat nastolatki w ogóle były zainteresowane TV
    jako technologią.