  • Data: 2016-03-12 21:55:04
    Temat: Re: Sonda 2 - premiera 14.03
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-03-12 21:45, Marek wrote:
    > konkretnym przypadku - jednak nie, Sonda nie była nudna, nawet ten
    > odcinek o chwastach. Mogę miećć inne zdanie czy nie?

    Sonda nie była nudna. Prowadzacy byli. To nie moja opinia, to opinia
    znacznej grupy ludzi wokół mnie w tamtych czasach.

    > I nigdy w latach 80 nie spotkałem się z taką opinią (jaką wygłosił
    > Sebastian) w środowiskach w jakich się obracałem (inżynieria i
    > lekarze).

    Moja nauczycielka "od polaka" wyraziła kiedyś interesująca opinię
    "Trzeba było czytać lekturę a nie oglądać te duperele o kosmosie" w
    kontekscie Sondy. Taka wyższa kultura nauczania. Dziesiątki podobnych
    opini uslyszałem na przestrzelni lat, co nie zmieniało faktu że Ci
    ludzie siadali w fotelach o 18:20. Bo magia Sondy była w czyms innym niż
    tematyka czy poziom. Ciezko oceniać ten program i jego formę nie
    wspominając o czasach w ktorych go nadawano. Co prawda dążymy do tych
    czasów od niedawna, ale raczej na tą skalę się nie uda.