  • Data: 2016-03-12 22:16:21
    Temat: Re: Sonda 2 - premiera 14.03
    Od: kriters <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-03-12 21:58, Sebastian Biały wrote:

    > Nie. To tylko oznacza że jak nastepnym razem zachwyci się nad Brymenem
    > trzeba będzie się zastanowić czy to częśc interesu.

    To fakt. Jak się widzi 4 filmiki pod rząd poswiecone niebieskiemu
    Brymenowi to robi się troszkę niesmacznie.

    > Wielokrotnie widzialem że ma mocno elastyczne poczucie jakości,
    > szczegolnie jak zobaczy znane logo na obudowie.

    A ja wielkokrotnie widziałem jak markowy sprzęt jednak okazywał się mieć
    mniejsze lub większe wady.

    > PS. Jest jedynym dystrybutorem jakiegośtam modelu, popularnośc eev
    > prawdopodobnie powoduje że wielu młodych kupi właśnie *jego* wersję
    > choćby dla logo na obudowie. Przypuszczalnie to nie będzie kilka
    > sztuk. Brymen dużo mu zawdzięcza

    Mimo wszystko po obejrzeniu 800 odcinków nie wierzę, że Dave mógłby
    firmować swoim logiem miernik, który by nie spełniał
    jego kryteriów jakości.