  • Data: 2016-03-13 10:19:39
    Temat: Re: Sonda 2 - premiera 14.03
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-03-13 00:37, sundayman wrote:
    > Dziś za to masz programy, które doskonale rozumie 80% społeczeństwa -
    > tańce na lodzie, chlanie na imprezach itp.

    Liczę na to że dostrzegasz fakt że wcale tego nie pochwalam.

    > Rozumiem, że wolałbyś żeby się pobili, naubliżali sobie itp.

    Nie. W sąsiednim poście miało się pojawić "dwóch cwaniaków" żeby zdobyć
    serca młodych i rozmawiać o szpanowaniu iFonami. Nie. W świecie gdzie
    wysoką oglądalnośc zdobywają gówna typu Warsaw Shore nie ma miejsca na
    dwóch zanudzających kolesi. Na tym polega problem umieszczenia formuły
    Sondy we współczesnym świecie. Kiedyś wielu oglądało bo niewiele więcej
    wartościowych rzeczy było w TV. Teraz jest jeszcze mniej ale za są na
    kilogramy alternatywy dla pustaków.

    > Kiedy oglądałem sondę, zupełnie niewiele mnie interesowało KC, a film
    > radziecki jeszcze mniej. Oglądałem sondę, bo była super ciekawa.

    Tak. W kontraście z resztą gówna która leciała przed i po. Pamiętaj o
    tym kontraście. Wielu oglądało bo było to coś odmiennego, wcale nie byli
    zainteresowani techniką. Dzisiaj Ci ludzie wybiorą pornol albo mecz hokeja.