  • Data: 2016-03-13 09:58:08
    Temat: Re: Sonda 2 - premiera 14.03
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kiedy oglądałem sondę, zupełnie niewiele mnie interesowało KC, a film
    > radziecki jeszcze mniej. Oglądałem sondę, bo była super ciekawa.

    Oglądałeś Sondę, bo nie miałeś innego wyjścia.
    Nie było internetu, nie było w zasadzie komputerów. Czekało się aż
    wyjdzie nowy Młody Technik, albo Elektronik. Do księgarni w zasadzie nie
    było po co chodzić, bardzo mało pozycji ciekawych dla elektroników się
    pokazywało. Zdobycie schematu czegoś fajnego, albo katalogu elementów
    też nie było proste.
    Zaglądało się za to do czytelni, ale po jakimś czasie nie było już
    sensu, co można było przeczytać/oglądnąć w końcu poznałeś, nowsze
    pozycje każdy miał u siebie.

    Sonda była ciekawa, bo była jakimś oknem na świat, choć teraz z
    perspektywy czasu widzę, że była czasami okropnie naiwna - taka
    "inżynierska bez zastanowienia praktycznego".

    Sebastianie - masz częściowo rację, niektóre odcinki był nudne (dla mnie
    - czyli elektronika), ale większość nie. Za to Panowie prowadzący
    potrafili mówić na tyle ciekawie, że i tak czekało się na czwartek i
    oglądało wszystko.

    Miłego.
    Irek.N.