  • Data: 2016-03-12 21:27:10
    Temat: Re: Sonda 2 - premiera 14.03
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-03-12 21:07, Marek wrote:
    > Sorry ale jak sie uwielbiało to się nie krytykuje w taki sposób.

    Dlaczego? Zakładasz że istnieją świątości których nie można krytykować?
    Że istnieje tabu którego palcem nie można wskazać? Uwielbiałem Sondę i
    jednoczesnie doskonale orientowałem się co mieli na ten temat do
    powiedzienia "budowlańcy", "lekarze", "prawnicy" itd. Nudy, dwóch
    nudnych kolesi pieprzy od rzeczy. Oni oglądali Sondę bo to było
    maluteńkie ale jednak okienko na świat zrobione zupełnie inaczej niż
    reszta propagandy prl. Dzisiaj to się nie sprawdzi i ci sami ludzie
    oleją to. Bedzie oglądać garstka. Mam w TV 200 programów, idę o zakład
    że gdzieś leci porno albo mecz hokeja, czyli rzeczy o wiele bardziej
    interesujące dla przeciętnego prawnika niż nudne pieprzenie o kwarkach.
    Społeczeństwo jest nietechniczne i oczekuje następnego poradnika o
    lekach homeopatycznych na bazie mleka z borsuka.

    Spójrz szerzej. Dyskusja jest o tym jak to dzisiaj zrobić. No wiec nie
    da się dzisiaj tego zrobić. Nawet Discovery to stwierdziło i z początowo
    programów naukowych przeszli na programy o przygłupach kopiacych złoto.

    > Twoje
    > wypowiedzi zdradzają cechy dysonansu poznawczego.

    Było wielu na tej grupie psychologów. Jakoś nie przypominam sobie
    trafnych diagnoz.

    > Nie do końca wyczuwam po co to robisz i nie zamierzam dalej wciągnąć się
    > w tą prowokację.

    Ziew.

    PS. Chyba najbliżej Sondy jest obecnie "Jak to jest zrobione" bo
    przypomina wstawki fimowe. Smutne.