  • Data: 2011-07-15 13:03:30
    Temat: Re: Software warranties
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jul 15, 1:36 pm, Jakub Owczarski <j...@g...com> wrote:

    > No to mamy deadlock ;)
    >
    > Tak na serio to nie oczekiwałbym od buców, że kiedykolwiek się
    > zmienią.
    > Wierzę natomiast, że jeżeli zamiast zakazów na każdą pierdołę zaczęto
    > by ludzi edukować, to za pokolenie albo dwa większość "pędzaczy" to
    > byli by własnie ci hobbyści czy tradycjonaliści.

    Być może, ale do tego czasu buce by smrodzili i powodowali wybuchy.

    Ja zresztą, jak mówiłem, nie wypowiadam się, czy tak jest lepiej, czy
    gorzej, i na pewno nie jestem za tym, żeby koniecznie ścigać tych
    chłopów z Łącka czy skąd tam. Mówię tylko, że jest takie uzasadnienie
    zakazu.

    > Jeżeli będziemy
    > wymyślać coraz to nowe sposoby zakazywania, to za pokolenie lub dwa
    > będziemy mieć to samo co teraz, może bardziej trujące lub wybuchowe.

    Jakie coraz to nowe sposoby, przecież zakaz bimbrownictwa to jest
    jeszcze z czasów carskich, o ile mi wiadomo?