eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSmartfon bez internetu - czy ja tej Nokii bede załował do konca zycia?Re: Smartfon bez internetu - czy ja tej Nokii bede załował do konca zycia?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!wsisiz.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Atlantis <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Smartfon bez internetu - czy ja tej Nokii bede załował do konca zycia?
    Date: Sat, 23 Mar 2013 20:22:40 +0100
    Organization: http://www.wit.edu.pl
    Lines: 21
    Message-ID: <kikve8$jl8$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    References: <2...@b...poznan.pl> <kifbvi$dkg$1@node1.news.atman.pl>
    <kifc4c$dkg$2@node1.news.atman.pl> <2...@b...poznan.pl>
    <kijtbt$8qd$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <x2hufnessx1r.177rakv6c6g42$.dlg@40tude.net>
    <X...@1...0.0.1>
    NNTP-Posting-Host: aka191.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: portraits.wsisiz.edu.pl 1364066568 20136 83.26.4.191 (23 Mar 2013 19:22:48
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@w...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 23 Mar 2013 19:22:48 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130307
    Thunderbird/17.0.4
    In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1043685
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-03-23 15:58, Budzik pisze:

    > Ano ja też z tych czasów.
    > P.S. Pamiętacie 60 godzinne pakiety w TPSA?

    Miałem go przez parę ładnych lat. Gdy ta możliwość się pojawiła,
    przyjąłem ją jak wybawienie. Jednak w późniejszym okresie nawet
    korzystanie z tej formy dial-upu było prawdziwą męczarnią. Znajomi
    korzystali już wtedy z lokalnej radiówki, a ja mieszkając za przeklętym
    pagórkiem musiałem czekać, aż TP łaskawie zmodernizuje centralę. ;)


    > Własnie, Czyzby pracownicy byli tak zaprogramowani, że juz jakiekolwiek
    > działanie poza defaultowym jest nie do ogarnięcia?

    Myślę, że duża część pracowników pomocy technicznej to przypadkowi
    ludzie, którzy dorabiają sobie szukając lepszej pracy, w swoim zawodzie.
    Przeszli kilka szkoleń, które nauczyły ich udzielania pomocy zgodnie ze
    schematem wymienionym w materiałach instruktażowych, z którymi zapoznali
    się na początku.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: