eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSmartfon bez internetu - czy ja tej Nokii bede załował do konca zycia?Re: Smartfon bez internetu - czy ja tej Nokii bede załował do konca zycia?
  • Data: 2013-03-31 10:10:23
    Temat: Re: Smartfon bez internetu - czy ja tej Nokii bede załował do konca zycia?
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 23 Mar 2013 10:19:44 +0100, Atlantis <m...@w...pl>
    wrote:
    > Wierz mi, 60 zł miesięcznie to wcale nie tak dużo. Raz w ciągu
    JEDNEGO
    > DNIA nabiło mi ponad 100 zł. Dlaczego? Zmieniałem pakiet na
    większy.
    > Konsultant wyłączył poprzedni i aktywował nowy. Sprawa załatwiona.
    > Przynajmniej tak to wtedy wyglądało. Potem przyszedł rachunek i co
    się
    > okazało? Pracownik zapomniał dodać, że system stary pakiet co
    prawda
    > zdejmuje natychmiast, ale już na aktywowanie nowego potrzebuje
    całego
    > dnia...

    Nigdy nie przestaje mnie dziwić jaką magiczną rzeczą sa dla polskich
    operatorow te "pakiety". Wyłączenie "pakietu" nagle generuje
    operatorowi 1000 krotnie wyższy koszt utrzymania sieci i musi
    obciążać abonenta wyższa opłatą za transfer. Włączenie "pakietu"
    dopier po 24h magicznie usuwa te koszty i już abonent może łaskawie
    płacić mniej.
    Ale oczywiście wszystko to jedna wielka bzdura mająca na celu
    wyłudzanie pieniędzy. Czy nie da sie tego podciagnac pod niuczciwe
    praktyki (sprawa dla rzecz. praw konsum.)?
    Niech oper. uzasadni wyższy koszt (swoj) za transfer generowany bez
    "pakietu".

    --
    Marek