  • 21. Data: 2012-06-26 21:49:37
    Temat: Re: Slask - Gdansk - jaki czas?
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-06-26 21:07, megrims pisze:

    > A jaki czas teraz z Warszawy do Poznania? :D

    2:15 przejechałem ostatnio z Okęcia na zjazd na targi z A2 (Głogowska?)

  • 22. Data: 2012-06-26 22:31:13
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-06-26 21:49, anacron pisze:

    > 2:15 przejechałem ostatnio z Okęcia na zjazd na targi z A2 (Głogowska?)

    T taki jeden mój kolega.. taki .. daleki znajomy.. jechał ostatnio
    godzinę i dwadzieścia minut :D

    Powiedziałem drugiemu, że musi pojechać poniżej godziny - zobaczymy
    czy da rade.

    --
    www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 23. Data: 2012-06-26 22:36:02
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-06-26 22:31, megrims pisze:

    > T taki jeden mój kolega.. taki .. daleki znajomy.. jechał ostatnio
    > godzinę i dwadzieścia minut :D

    Bo jest Okęcie i Okęcie :)

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 24. Data: 2012-06-26 22:37:58
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-06-26 22:36, Grejon pisze:

    > Bo jest Okęcie i Okęcie :)

    a nie nie.... autem jechał

    --
    www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 25. Data: 2012-06-26 22:39:12
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-06-26 22:37, megrims pisze:

    > a nie nie.... autem jechał

    No ja wiem. Ale jeden mógł jechać z lotniska na Okęciu, a drugi spod
    pętli autobusowej Okęcie :-P

  • 26. Data: 2012-06-26 22:55:43
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-06-26 22:39, Grejon pisze:

    > No ja wiem. Ale jeden mógł jechać z lotniska na Okęciu, a drugi spod
    > pętli autobusowej Okęcie :-P

    auto spaliło 87 litrów paliwa :D

    --
    www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 27. Data: 2012-06-27 12:35:49
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    On Tue, 26 Jun 2012 19:41:22 +0100, anacron <a...@a...pl> wrote:

    > A ty myślisz, że pomiar z kąta to taki wyjątek Iskrą?
    >
    > http://emil-tv.pl/radary-nie-sa-az-tak-doskonale/
    >
    > http://www.polskieradio.pl/9/325/Artykul/568822,Rada
    rowe-pomylki
    > (tego posłuchaj z uwagą)

    Tylko w Polsce taka "zabawka" po pierwszym wyroku nie stracila
    homologacji...

    --
    Radoslaw Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 28. Data: 2012-06-27 12:42:21
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-06-27 12:35, RadekNet pisze:

    rowe-pomylki

    > Tylko w Polsce taka "zabawka" po pierwszym wyroku nie stracila
    > homologacji...

    Tylko w Polsce otrzymała takową (z krajów UE) :(. Przepisy dotyczące
    zatwierdzenia typu magicznie zmieniły 10, czy 11 tygodni po tym, jak
    Iskra otrzymała zatwierdzenie typu. Gdyby dziś musieli przeprowadzić
    ponownie takie badanie, już by go (tak jak i w pozostałych krajach UE)
    nie otrzymała, a co za tym idzie nie otrzymała by także legalizacji. W
    Polsce niestety nie ma precedensów, więc nie mogła po pierwszym wyroku
    stracić i wyrok jednego sądu nie jest wiążący dla drugiego. Na dzień
    dzisiejszy ja mam na koncie 3 wyroki przychylne mi, jedne mi nie
    przychylny i jeszcze jedna sprawa też o Iskrę się toczy. Tomek z tego
    reportażu ma już 4 w wyroki przychylne sobie (dwa w pierwszej i dwa w
    okręgowym).

  • 29. Data: 2012-06-27 13:04:28
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-06-21 22:42, RadekNet pisze:
    > Czesc!
    >
    > Ile teraz mozna liczyc na trase Katowice - Gdansk po tych wszystkich
    > przebudowach?

    Toruń - Gdańsk około 2 godzin (A1)
    z Włocławka do Torunia w związku z remontami około 1,5 godziny (91)
    z Łodzi do Włocławka też około 2 godzin (91)

    To już od Łodzi do Gdańska daje Ci 5-6 godzin. Pytanie w ile dojedziesz
    do Łodzi i się przez nią przebijesz?

  • 30. Data: 2012-06-27 13:19:07
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-06-27 12:35, RadekNet pisze:
    > Tylko w Polsce taka "zabawka" po pierwszym wyroku nie stracila
    > homologacji...

    A jeszcze jedno istnieje art 540 KPK, więc gdyby Państwo przyznało się
    do błędu, każdy kto nie przyjął mandatu w procedurze uproszczonej a
    został ukarany w postępowaniu zwykłym mógłby na podstawie tego artykuły
    odwołać się nawet od prawomocnego już wyroku i pewnie wygrałby sprawę.
    Wyobrażasz sobie skalę odszkodowań dla niesłusznie ukaranych kierowców?
    Musieliby akcyzę na paliwa podnieść o 100% pewnie z tego tytułu.
    Najrozsądniejszym więc było bo nie odnawianie legalizacji na podstawie
    starego zatwierdzenia typu i stopniowe ciche wycofywanie tego gówna.
    Można by też doprecyzować przepisy zakazując policjantom dokonywanie
    pomiarów na grupie pojazdów i zmuszającym ich do pomiarów praktycznie z
    kąta zerowego. Wtedy jednak Policja nie byłaby w stanie tym urządzeniem
    prawie wcale dokonać pomiaru (z powodu natężenia ruchu) a kiedy by już
    go wykonała prawdopodobieństwo pomyłki spadłoby prawie do zera.

    Póki co - co już mogę na podstawie własnych doświadczeń potwierdzić -
    policjanci nie ryzykują konfrontacji Iskry z wideo rejestratorem. Mam
    takowy od dwóch tygodni i już miałem pierwszy pomiar prędkości.
    Policjant mimo że podszedł z Iskra w ręku na wyświetlaczu której było 73
    powiedział, że przyczyną zatrzymania jest rutynowa kontrola, sprawdził
    DR, gaśnicę, światełka (hah w aucie które z salonu wyjechało trochę
    ponad miesiąc temu) i mnie puścił. Oczywiście jak podszedł to pierwsze o
    co zapytał to co ja mam na szybie... Później usłyszałem:
    - a nagrywa to teraz?
    - cały czas nagrywa panie policjancie - odparłem z wielkim (szyderczym
    wręcz - uśmiechem na ustach
    Moi znajomi to już chyba wszyscy taki DVR mają lub czekają za dostawą.
    Może więc to jest rozwiązanie? :)