  • 1. Data: 2012-06-21 22:42:34
    Temat: Slask - Gdansk - jaki czas?
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    Czesc!

    Ile teraz mozna liczyc na trase Katowice - Gdansk po tych wszystkich
    przebudowach?

    Jak najszybciej dostac sie do Strykowa na A1?

    ps
    Oczywiscie mam na mysli normalna rodzinna jazde czyli do 120km/h.

    Pozdr.
    --
    Radoslaw Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 2. Data: 2012-06-21 22:54:33
    Temat: Re: Slask - Gdansk - jaki czas?
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-06-21 22:42, RadekNet pisze:
    > Czesc!
    >
    > Ile teraz mozna liczyc na trase Katowice - Gdansk po tych wszystkich
    > przebudowach?
    >
    > Jak najszybciej dostac sie do Strykowa na A1?

    A gdzie ty w Strykowie masz A1?

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 3. Data: 2012-06-21 23:09:01
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    On Thu, 21 Jun 2012 21:54:33 +0100, Grejon <g...@g...com> wrote:

    > A gdzie ty w Strykowie masz A1?

    To ona jeszcze nie jest gotowa?? Googlemaps juz ja pokazuje...

    --
    Radoslaw Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 4. Data: 2012-06-21 23:28:58
    Od: -wytnij- <"qnick(-wytnij-)"@interia.eu>

    W dniu 2012-06-21 23:09, RadekNet pisze:

    > To ona jeszcze nie jest gotowa?? Googlemaps juz ja pokazuje...

    Jadę jutro podobną trasę ale A1 to dopiero w Toruniu zobaczysz :)

  • 5. Data: 2012-06-21 23:50:41
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Grejon,

    Thursday, June 21, 2012, 10:54:33 PM, you wrote:

    > A gdzie ty w Strykowie masz A1?

    W planach.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 6. Data: 2012-06-22 00:20:35
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 21 czerwca 2012 23:50:41 UTC+2 użytkownik RoMan Mandziejewicz
    napisał:
> [...]

    Ja trase Kraków-Toruń robiłem w nocy 4,5 godziny, w dzień 5+.
    W Toruniu zjeżdzasz na A1 i za jakąś 1,5 godziny jesteś w Gdańsku.
    A1 do Strykowa bedzie gotowa teoretycznie do września a praktycznie do zimy(jak zima
    nie bedzie za wcześnie).
    PS
    Uwazaj we Włocławku na misi..

  • 7. Data: 2012-06-22 11:00:45
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    8...@g...com
    *Użytkownik* napisał(-a):

    > PS
    > Uwazaj we Włocławku na misi..

    I miski olejowe ;)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 8. Data: 2012-06-22 15:12:29
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    On Thu, 21 Jun 2012 23:20:35 +0100, <s...@g...com> wrote:

    > Ja trase Kraków-Toruń robiłem w nocy 4,5 godziny, w dzień 5+.
    > W Toruniu zjeżdzasz na A1 i za jakąś 1,5 godziny jesteś w Gdańsku.

    Czyli nic nowego :(

    > A1 do Strykowa bedzie gotowa teoretycznie do września a praktycznie do
    > zimy(jak zima nie bedzie za wcześnie).

    Ups ;) Dawno nie mialem okazji jechac, ale wbilem sobie do glowy, ze
    wlasnie teraz juz pojade autostrada od Lodzi... to sie walnalem ;)

    > Uwazaj we Włocławku na misi..

    Jezdze przepisowo ;)

    Pozdr.
    --
    Radoslaw Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 9. Data: 2012-06-22 15:31:00
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 21.06.2012 s...@g...com <s...@g...com> napisał/a:

> [...]
    > A1 do Strykowa bedzie gotowa teoretycznie do września a praktycznie do zimy(jak

    Kolega optymsta sobie przeczyta:
    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,11990909,Irlandc
    zycy_schodza_z_budowy_A1__Przez_upadajace_polskie.ht
    ml

    Krzysiek Kiełczewski

  • 10. Data: 2012-06-26 15:11:04
    Od: komar <k...@1...cc>

    > Kolega optymsta sobie przeczyta:
    > http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,11990909,Irlandc
    zycy_schodza_z_budowy_A1__Przez_upadajace_polskie.ht
    ml

    > Krzysiek Kiełczewski

    A kolega pesymista sobie doczyta u źródeł np. GDDKiA, że schodzą na czas
    reorganizacji
    robót bo wszystkie firmy wchodzące w skład konsorcjum, oprócz Irlandczyków, złożyły
    wnioski o upadłość. Irlandczycy mają przejąć całość budowy odcinka i dokończyć go
    samemu
    podobnie jak to miało miejsce na odcinku C A2 gdzie B&K odpowiedzialny za obiekty
    inż. sam
    dokończył budowę po upadku DSS.