  • 1. Data: 2012-06-21 23:05:38
    Temat: A6 vs E60 vs SantaFe
    Od: "emes" <e...@e...pl>

    Mam do wyboru takie auta:
    Audi A6 3.0 TDI, S-Line 2007 rok - opcja najdroższa
    BMW 325 2005 rok 2,5 diesel - opcja najtańsza
    Hyundai Santa Fe 2.2 CRD 2006 rok
    Volvo XC90 2006 rok 2,4d

    podobaja mi sie wszystkie, niestety moge wybrac tylko jedno z nich.
    Auto ma służyć na codzień. Roczne przebiegi niewielkie do 40k. km

  • 2. Data: 2012-06-21 23:08:21
    Temat: Re: A6 vs E60 vs SantaFe
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    W dniu 2012-06-21 23:05, emes pisze:
> [...]
    >
    > podobaja mi sie wszystkie, niestety moge wybrac tylko jedno z nich.
    > Auto ma służyć na codzień. Roczne przebiegi niewielkie do 40k. km

    a pytanie jakies masz?

  • 3. Data: 2012-06-21 23:14:29
    Od: "emes" <e...@e...pl>

    Użytkownik "marcin" <l...@k...cwo> napisał w wiadomości grup

    > a pytanie jakies masz?

    błąd w 325 - to ma być E60 więc 525. pardon

    znam wszystkie wady i zalety każdego z tych wozów,
    pozostają kwestie filozoficzne, albo jakkolwiek by je tam nazwać.

    Reasumując, moge kupic jedno z tych 4 aut. Liczę, że stać mnie na utrzymanie
    każdego z nich. Wszystkie są fajne, każdy model oferuje coś innego.

  • 4. Data: 2012-06-21 23:18:33
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    > Reasumując, moge kupic jedno z tych 4 aut. Liczę, że stać mnie na
    > utrzymanie każdego z nich. Wszystkie są fajne, każdy model oferuje coś
    > innego.

    ja bym bral tedeika. ale koniecznie w kombiku !

  • 5. Data: 2012-06-22 01:14:00
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 21.06.2012 23:18, marcin wrote:

    > ja bym bral tedeika. ale koniecznie w kombiku !
    Jaki ty masz problem z kombi+TDI? Jechałem niedawno takim - nie licząc
    tego, że trochę zbyt późno na początku zmieniałem biegi i wył to jechało
    się przyjemnie. Spalanie wyszło zdaje się koło 5.5/100 (większość trasy
    po A2).

    Michoo

  • 6. Data: 2012-06-22 02:19:46
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    > Spalanie wyszło zdaje się koło 5.5/100 (większość trasy
    > po A2).

    duzo. sprawny pali w miescie 4, trasa 2.

  • 7. Data: 2012-06-22 09:33:32
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 22.06.2012 02:19, marcin wrote:

    > duzo. sprawny pali w miescie 4, trasa 2.
    Ok, zrozumiałem.

    P.S.
    Gdzie kupię tanio skuter kombi w TDi?

    Michoo

  • 8. Data: 2012-06-22 16:29:18
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "emes"

    > Audi A6 3.0 TDI, S-Line 2007 rok - opcja najdroższa
    > BMW 325 2005 rok 2,5 diesel - opcja najtańsza
    > Hyundai Santa Fe 2.2 CRD 2006 rok
    > Volvo XC90 2006 rok 2,4d

    Ja kupił bym Audi. Bo tak!

    ps. nie mam dziś okresu ;-)

  • 9. Data: 2012-06-25 21:59:14
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    *emes* wrote in <news:4fe38c9f$0$1316$65785112@news.neostrada.pl>:
> [...]
    > podobaja mi sie wszystkie, niestety moge wybrac tylko jedno z nich.
    > Auto ma służyć na codzień. Roczne przebiegi niewielkie do 40k. km

    Jeżeli masz ponad 50 lat, Audi.
    Jeżeli słabo jeździsz i boisz się wypadku, Volvo.
    Jeżeli słabo jeździsz i chcesz, żeby to ktoś inny zginął, Hyundai.
    Jeżeli masz przyjemność z jeżdżenia, BMW.

    pozdr, rdx

    --
    |_|_\__,_\__,_/_/\_\__\___|_|_| http://tinyurl.com/radxcell