  • Data: 2014-06-11 20:56:09
    Temat: Re: Skoro modny temat, to... RoHS i inne ciąg dalszy
    Od: Mario <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-06-11 20:38, l...@g...com pisze:

    > Jak chcesz kogos pod...ic, nie powinno byc problemu.
    > http://publikacje.uokik.gov.pl/hermes3_pub/WebEngine
    /DocumentForm.aspx?DC=PublicRWN&ID=1301

    > wyroby nie spełniają zasadniczych wymagań określonych w rozporządzeniu MG z dnia
    21.08.2007 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. Nr
    155, poz. 1089), z uwagi na zastosowanie w konstrukcji przewodu zasilającego o
    długości od wtyczki do pierwszej oprawki mniejszej niż wymagana minimalna wartość 1,5
    m oraz o znamionowym przekroju poprzecznym żył mniejszym niż wymagana minimalna
    wartość 0,5 mm2 oraz brak podstawowych informacji, warunkujących bezpieczeństwo
    użytkowania

    > Ogolnie jakos malo produktow w tej bazie, cb jakos najwiecej.

    Patrzyłem kilka lat temu. CB już wtedy dominowały. Teraz sporo lampek
    choinkowych.

    --
    pozdrawiam
    MD