  • Data: 2014-06-16 19:05:07
    Temat: Re: Skoro modny temat, to... RoHS i inne ciąg dalszy
    Od: Maciek <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Artur Miller napisał:
> [...]
    060927/REGION00/60926017

    > mało "bezodbiciowa"... to, ze w niej cicho nie znaczy, ze powierzchnie
    > scian nie odbijają
    >
    > @

    Wspomniany tunel pochodzi z okresu II wojny i jest wykonany z żelbetonu
    - ma stal w swojej konstrukcji. Nie przepuszcza do środka fal
    elektromagnetycznych ale odbicia wewnątrz mogą być.
    Ten, o którym ja pisałem, jest czysto ceglany i naprawdę mocno mnie
    zdziwił wygaszeniem nadawanych wewnątrz fal radiowych.
    Maciek