  • Data: 2014-08-20 11:48:38
    Temat: Re: Skoro 3/4 kierowców przekracza ...
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ergie" <e...@s...pl>

    > W takim razie tych wariantów musiałoby być więcej niż trzy. Bo
    > odpowiedniki obecnych np. 40, 70 i 90 to trochę słaba gradacja.

    Na ograniczenia słaba, na trudność drogi odpowiednia. To kwestia
    czytelności, że 3 kolory da się odróżnić a więcej już niekoniecznie. Z
    drugiej strony jest oczywiście potrzebny alternatywny wyróżnik poza kolorem,
    ale to nie zmienia, że oznakowanie musi być proste by dało się stosować.

    > Piesi :-)

    Czyli ... "strefa zamieszkania" a nie ograniczenie prędkości

    > Nie, ale w każdym miejscu będzie tylko jeden znak albo z prędkością
    > sugerowaną albo obowiązkową.

    Czyli nie musimy zdejmować