  • Data: 2014-08-20 11:38:14
    Temat: Re: Skoro 3/4 kierowców przekracza ...
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-08-20 10:40, Ergie pisze:

    > To już nie moje zmartwienie.

    Ja tam jednak się trochę martwię, bo czasem mam taką naiwną nadzieję na jakiś
    standard w dyskusji.
    Nadzieję nieprzystającą do realiów, ale cóż.

    Ty: X
    Ktoś: Nieprawda!
    Ty: Tu jest raport, jeden z wielu
    Ktoś: Za długie, nie czytam (-> nie rozumiem / nie znam języka / mam w d... jak jest
    naprawdę)

    Żena