eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySkoro 3/4 kierowców przekracza ...Re: Skoro 3/4 kierowców przekracza ...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: John Kołalsky <j...@k...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Skoro 3/4 kierowców przekracza ...
    Date: Wed, 20 Aug 2014 11:48:38 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 47
    Message-ID: <lt1s0d$o9k$1@mx1.internetia.pl>
    References: <lssotn$j4s$1@node1.news.atman.pl> <lsst31$2gg$1@node2.news.atman.pl>
    <lst3vk$9tv$1@node2.news.atman.pl> <lsuvau$s08$1@node1.news.atman.pl>
    <lsv71i$pm1$1@mx1.internetia.pl> <lsv797$54j$1@node1.news.atman.pl>
    <lsvd41$efp$1@mx1.internetia.pl> <lsvg01$ln7$1@node2.news.atman.pl>
    <lsvq1s$qgo$1@mx1.internetia.pl> <lt1o25$p3b$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 78.10.177.126
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1408529229 24884 78.10.177.126 (20 Aug 2014 10:07:09 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 20 Aug 2014 10:07:09 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    In-Reply-To: <lt1o25$p3b$1@node1.news.atman.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2542124
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Ergie" <e...@s...pl>

    >
    >>> I nic. Każdy znając swoje umiejętności i swój samochód będzie wiedział
    >>> czy do tej sugerowanej wartości może spokojnie dodać 10, 20, czy może
    >>> 30.
    >
    >> ...no i odjąć jak ślisko jest. Czyli prędkość na tym znaku sprowadza się
    >> do trudności drogi co jest tylko bardziej złożonym wariantem trzech
    >> kolorów.
    >
    > W takim razie tych wariantów musiałoby być więcej niż trzy. Bo
    > odpowiedniki obecnych np. 40, 70 i 90 to trochę słaba gradacja.

    Na ograniczenia słaba, na trudność drogi odpowiednia. To kwestia
    czytelności, że 3 kolory da się odróżnić a więcej już niekoniecznie. Z
    drugiej strony jest oczywiście potrzebny alternatywny wyróżnik poza kolorem,
    ale to nie zmienia, że oznakowanie musi być proste by dało się stosować.

    >
    >>>> Poza tym to ma się nijak do marketu o ile dobrze skojarzyłem o co może
    >>>> chodzić w takim przykładzie.
    >
    >>> Ale w markecie ma być _sztywne_ ograniczenie, a na drodze _sugerowane_.
    >
    >> To właśnie kwestionowałem, że nie ma być sztywne. Bo cóż na tym parkingu
    >> jest takiego, że jakaś konkretna prędkość miałaby być właściwa a większa
    >> już nie.
    >
    > Piesi :-)

    Czyli ... "strefa zamieszkania" a nie ograniczenie prędkości

    >
    >>> To co Ty chcesz _jednocześnie_ oznaczać trudność drogi i jeszcze stawiać
    >>> znaki ostrzegawcze gdy się chwilowo zmienia? W takim razie jestem
    >>> przeciw.
    >
    >> A Ty chcesz zdjąć wszystkie znaki ostrzegawcze jak "wprowadzisz" prędkość
    >> sugerowaną ?
    >
    > Nie, ale w każdym miejscu będzie tylko jeden znak albo z prędkością
    > sugerowaną albo obowiązkową.

    Czyli nie musimy zdejmować

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: