  • Data: 2011-02-21 19:03:52
    Temat: Re: Skoda Fela i problem: zapłon albo i nie
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-21 18:43, kml pisze:
    > "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał:
    (...)

    > Nie, otóż to ty koniecznie chcesz udowdnić całemu światu że twoja fela
    > była po prostu zajebista. Ja zaznaczyłem o jakim samochodzi i z jakiego
    > rocznika piszę.

    A jednak się pogubiłeś. Najpierw nie potrafiłeś przyjąć do wiadomości,
    że takie wersje były w sprzedaży i nawet niektórzy je mieli, za to
    jak napisałem, z uporem maniaka próbujesz sprowadzić dyskusję do
    Twoich doświadczeń z jednym bida-egzemplarzem, do tego starym, sprzed
    FL itd. Nigdzie też nie pisałem, jaka to moja fela była super itd.
    Dałem ją tylko jako przykład i do tego Ci napiszę, że znam kilka
    osób (osobiście), które również posiadały te samochody w wersji 1.9D.
    Może i nie wszystkie miały taki 'wypas', ale 1.9D w zwykłym hatchbacku,
    kupione w polskim salonie też uznasz za herezje?

    > Nie, to znaczy, że felicja sprzdała się bardzo dobrze pomimo tego, że
    > nie była taki wypasem jak twoja.

    Ale co ma do tego moja felicja? Pisałem o sprzedaży wersji 1.9D. Moja
    była tylko przykładem, ze ludzie bardzo poszukiwali właśnie tej wersji.

    > Poza tym to ty koniecznie usiłujesz mi
    > przypisać pogląd, że 1.9D się źle sprzedawał

    Sam to napisałeś:
    <cite>
    BTW: ten to już w ogóle się nie sprzedawał poza wersją pick up
    </cite>
    <cite>
    Bo dobrze sprzedające się samochody to takie, których sprzedaje się DUŻO.
    </cite>

    > kiedy ja pisałem o tym, że
    > bardzo mało widziałem felicji 5d/kombi z tym silnikiem i na tej
    > podstawie napisałem, że był mało popularny w samochodach osobowych.

    Dobra, na tym zakończę, ponieważ zmieniasz już zeznania. Wiesz,
    niewiedza nie jest niczym złym, ale wyprowadzanie na jej podstawie
    karkołomnych teorii i jeszcze sugestie, że ich autorem jest ktoś inny
    to już zbytek szczęścia dla mnie.