-
Data: 2011-02-21 18:24:28
Temat: Re: Skoda Fela i problem: zapłon albo i nie
Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2011-02-21 18:00, kml pisze:
(...)
> Ty mówisz o samochodzie po FL z Francji a ja mówię o nowych samochodach
> z PL. Mialeś full wersję i za wszelką cenę chcesz ją przyrównać do
> polskiego salonowego golasa z początków produkcji.
Widzisz, najwyraźniej się pogubiłeś w tym wszystkim. Mowa była o
feliciach, a Ty z uporem maniaka chcesz to przyrównać do Twoich
doświadczeń z jednym egzemplarzem z początków produkcji. Przypomnę
jeszcze, że autor wątku pisał o roku 2001, więc tym bardziej
zdajesz się kręcić w kółko. Felicie nie kończą się na tym bieda-
egzemplarzu, który z pocałowaniem w rękę kupowaliście.
> Z chętnymi do kupna nie było problemu, naszą felę sprzedaliśmy w ciągu
> 2h na Żeraniu za taką kasę jaką chcieliśmy i to nie była dobra cena.
> Ludzie byli zachwyceni nawet pomimo tego, ze to była 1.3 mpi
Znaczy jak były kolejki chętnych na 1.9D to był to samochód źle
sprzedający się, ale jak goły 1.3 przed FL schodził od ręki to już
był dobrze sprzedający się. Litości...
>> Nie zamierzam się spierać z tezami wyssanymi z palca.
>
> Czyżbyś poczuł sie urażony jako "działkowiec"?
Urażony jako "działkowiec"? Tym bardziej bzdurnymi teoriami, że 90%
felicji kupowali działkowcy? Litości...
> Masz jakieś wiarygodne dane o tym kto jeździł tym samochodem?
Wiarygodne? A co dla Ciebie jest wiarygodne? W sumie - skoro
twierdzisz, że 90% to działkowcy, to na Tobie spoczywa ciężar
udowodnienia tej tezy.
>>> Dla mnie to był problem bo bez rozpórki czuć było się jak wygina buda.
>>
>> Ciekawe czym to czułeś.
>
> Tym czego Tobie zabrakło.
Nie mogę :) Znów brak odpowiedzi na pytanie - to jak z tym Superbem
Kombi?
>> Jasne. Było z papieru zrobione. Na zwykłym zawieszeniu i z dychawicznym
>> 1.3. Pewnie się drzwi same otwierały, a szyba pękała na pierwszym
>> zakręcie. Litości...
>
> Wiotkość nadwozia w felicji była legendarna i nie ja pierwszy o tym
> piszę.
No jasne - podobnie jak różne opowieści o gównianych polonezach, czy
awaryjnych cytrynach. Nadal czekam na odpowiedź jak czułeś to wyginanie
się budy.
> Jak na takiego wytrawnego pmsowicza, ze stażem od zarania
> dziejów, to jestem zaskoczony Twoim negowaniem tego, ze ktoś uważa
> nadwozie za wiotkie.
Ależ uważaj sobie co chcesz. Problem w tym, że tego nie udowodniłeś
a tu już niestety personalne wycieczki nie pomogą.
> Akuratnie Twoje nie dziwienie się mnie również nie dziwi wcale.
Powtarzasz się bez słowa argumentu związanego z faktami.
> Zgodze się, że fela była ok, ale że bardzo udana to nie napiszę.
Nie musisz się zgadzać z moim zdaniem. Ja pozwolę sobie pozostać
przy opinii, że był to bardzo udany samochód i do tego tani.
Logan też jest bardzo udaną konstrukcją, a jednak mnóstwo osób
wiesza na nim psy, bo jest Loganem.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.02.11 18:28 Grejon
- 21.02.11 18:43 kml
- 21.02.11 18:43 kml
- 21.02.11 19:03 Artur Maśląg
- 21.02.11 19:22 kml
- 25.02.11 15:18 Marek Kozlowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera
- 2024-09-30 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Hackowanie SS7
- 2024-09-30 Seba strikes back
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineeer (Azure) <=
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineer (Azure) <=
- 2024-09-30 Gdańsk => Frontend Developer (Angular area) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-09-30 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-09-30 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-09-30 dziki wschod