eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySilnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodzeRe: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
  • Data: 2010-12-13 09:08:56
    Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    Od: "Mariusz Chwalba" <m...@c...net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Sat, 11 Dec 2010 13:33:25 +0100, Cavallino
    <c...@k...pl> wrote:

    >>>> Jak dostosowujesz predkosc do waunkow to i RWD sie nie slizga az tak
    >>>> czesto :-)
    >>>
    >>> Owszem, przy czym te warunki dla RWD to tak ze 3 razy wolniej.
    >>> Albo wręcz trzeba stanąć.
    >>
    >> No nie, troche jednak sierra przejechalem. Moze nawet i nie jest
    >> wolniej niz w FWD.
    >>
    >> Najgorsze ze przez pierwsze 2-3 rowy kierowca nie wie do ilu sie
    >> ograniczyc :-)
    >
    > Dokładnie o to chodzi.
    > Jakoś w FWD nigdy żadnego rowu z bliska nie oglądałem.

    A przepraszam, z RWD to oglądałeś w jakim konkretnie? W tym 30-letnim
    zdezelowanym gracie, który przekonał Cię, że po 10 latach od nowego
    samochodu odpadają koła?

    Zdajesz sobie w ogóle sprawę, jak kuriozalnie wygląda argument "FWD jest
    lepsze, bo kiedyś miałem RWD i miałem z tym problemy"? Równie dobrze
    możesz napisać, że chodzenie na czworaka jest lepsze, bo kiedyś za łebka
    wyrżnąłeś na pupę przy próbie chodzenia na dwóch nogach, a na czworaka
    nigdy Ci się to nie zdarzyło.

    A "bezpieczną prędkość do warunków" to się wyznacza na podstawie
    drogi hamowania.

    pozdrawiam,
    --
    Mariusz 'koder' Chwalba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: