eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySilnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze › Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
  • Data: 2010-12-13 09:45:52
    Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    Od: "Mariusz Chwalba" <m...@c...net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Mon, 13 Dec 2010 09:14:29 +0100, Cavallino
    <c...@k...pl> wrote:

    [...]
    >> A "bezpieczną prędkość do warunków" to się wyznacza na podstawie
    >> drogi hamowania.
    >
    > Jakiego hamowania?
    > Hamowanie z RWD oznaczało pobyt w rowie.

    To RWD hamuje inaczej od FWD? W sensie: ze względu na sam napęd, nie ze
    względu na to, że jeden ma ABS, drugi nie, czy różnice między modelami?

    > Tak, wiem, miałem za mało umiejętności żeby go okiełznać, nie mam co do
    > tego złudzeń.
    > Nie mam też złudzeń, że i obecnie miałbym za mało, jeszcze bardziej
    > dotyczy to mojej żony, więc nie wrócę do tego napędu już nigdy.
    > FWD nie sprawia takich problemów i tyle.

    A byłbyś łaskawy podzielić się, cóż to za auto było? Bo biorąc pod uwagę,
    że a) po 10 latach był to grat, b) w ogóle nie dało się nim jeździć, to
    warto by wiedzieć, jakiego producenta/modelu unikać.

    > Następne będzie zapewne AWD.

    A to dobry wybór. Poleciłbym wersję tył+dołączany przód, ale pewnie
    uprzedzenie nadal masz.

    pozdrawiam,
    --
    Mariusz 'koder' Chwalba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: