eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySilnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze › Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
  • Data: 2010-12-13 11:26:40
    Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mariusz Chwalba" <m...@c...net> napisał w wiadomości
    news:

    > O, to dochodzimy do sedna. Fizyka faktycznie pozostaje niezmienna.
    > Jazda prosto na skręconych kołach również. Dla mnie TO jest
    > nieakceptowalne.

    Jakoś samoistna jazda prosto mniej mnie przeraża, niż samoistne skręcanie.
    Zwłaszcza, że występuje tylko wtedy, gdy wcześniej widzę, iż trzeba zwolnić,
    a nie znienacka.

    > A nadsterowność w zimowych warunkach nie ma znaczenia, bo i tak nie
    > przyśpiesza się inaczej niż delikatnie.

    Problem w tym, że żadna delikatność nie gwarantuje że tył nigdy nie
    wyprzedzi przodu, o ile się jedzie a nie stoi.
    I tu właśnie widzę problem.

    > W FWD faktycznie, za bardzo wyboru nie ma.

    A mi sprawił, więc wystarczy.
    Rowy liczyłem jak najbardziej na prostych odcinkach drogi, z zakrętami nie
    miałem żadnych problemów.