eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySilnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze › Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
  • Data: 2010-12-13 12:28:35
    Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Mariusz Chwalba" <m...@c...net> napisał w wiadomości
    news:

    >> Problem w tym, że żadna delikatność nie gwarantuje że tył nigdy nie
    >> wyprzedzi przodu, o ile się jedzie a nie stoi.
    >
    > Żeby tył wyprzedził przód, to musiałbyś przez kilka sekund trzymać
    > gaz w podłodze.

    Albo po prostu stracić jakąkolwiek przyczepność po rozpoczęciu nawet
    minimalnego poślizgu bocznego, do tego stopnia że próby ratowania sytuacji
    tylko ją pogarszały.
    Dokładnie tak to się działo w opisywanej przeze mnie sytuacji.


    > To ja mam fajniej, rowów wcale nie liczyłem. Ale potwierdzasz mi, jakie
    > kryterium jest ogólnie przyjęte do stwierdzenia "FWD się nadaje na zimę":

    Mógłbyś jaśniej, co chciałeś przekazać w powyższym zdaniu?



    >
    > "Łatwiej ruszyć, a potem tasiamy się z prędkością pieszego, żeby z
    > zakrętu nie wypaść".

    Brakuje jednego zastrzeżenia "w zakrętach".

    Ale i tak, to jest zdecydowanie lepsza opcja od "nie mogę ruszyć, a nawet
    gdy mnie ktoś wyciągnie, to zjadę do rowu nawet na prostej drodze i jeździe
    z prędkością pieszego i do żadnego zakrętu nie dojadę".

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: