eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySilnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze › Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
  • Data: 2010-12-13 11:04:33
    Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Mariusz Chwalba" <m...@c...net> napisał w wiadomości
    news:

    >> W tamtych warunkach dla RWD obawiam się że wynosiła ona 0.
    >>
    >> Zwłaszcza, że pewnie o zimowych oponach wtedy nikt nie słyszał.
    >
    > Czyli w tamtych warunkach, dla tamtego RWD na tamtych oponach.
    > Spoko, mogę uwierzyć.
    >
    > Ale teza "RWD nie nadaje się na zimę" jest trochę inna niż "miałem kiedyś
    > RWD, które na letnich oponach nie nadawało się do jazdy zimą".

    Wiesz, mam tak, że wnioski wysnuwam na podstawie własnych doświadczeń i
    wierzę w nie bardziej niż w cudze gadanie.
    Skoro widziałęm zasadniczą różnicę (na podobnych oponach) zimą między RWD i
    FWD, to nie widzę powodów, dla których ta różnica miałaby się zmieniać przy
    innych oponach, czy innych autach.
    Fizyka pozostaje niezmienna, wyprzedzanie przodu tyłem również.
    Dla mnie jest to nieakceptowalne.
    Podsterowność w zimowych warunkach nie ma znaczenia, bo i tak nie wchodzi
    się w zakręty inaczej niż bardzo delikatnie.
    A na prostej żaden FWD jeszcze nigdy nie sprawił mi problemu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: