-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: "Mariusz Chwalba" <m...@c...net>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
Date: Mon, 13 Dec 2010 08:59:05 +0100
Organization: unorganized
Lines: 47
Message-ID: <op.vnm64reoa6rut4@koder>
References: <idqfu4$c2c$1@inews.gazeta.pl> <idrru5$mt2$1@inews.gazeta.pl>
<op.vnhkwdgda6rut4@koder>
<s...@k...sail-ho.pl>
<op.vnhpw6eta6rut4@koder> <idss46$lpp$1@inews.gazeta.pl>
<4d01f96b$0$27034$65785112@news.neostrada.pl>
<idsve0$4nt$1@inews.gazeta.pl> <op.vnhuvro1a6rut4@koder>
<idt0p6$41c$1@news.onet.pl> <op.vnhvshrra6rut4@koder>
<idt4fp$rs7$1@news.onet.pl> <op.vnhy1hsia6rut4@koder>
<ie4gqv$v4q$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 91.207.243.244
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed; delsp=yes
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1292227146 26147 91.207.243.244 (13 Dec 2010 07:59:06 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 13 Dec 2010 07:59:06 +0000 (UTC)
User-Agent: Opera Mail/10.63 (Linux)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2334404
[ ukryj nagłówki ]On Mon, 13 Dec 2010 08:09:19 +0100, Massai <t...@w...pl> wrote:
>> > Przedłużana siódemka która stoi obok mnie
>>
>> Wybacz, ale "przedłużana siódemka" z niczym mi się nie kojarzy. No,
>> oprócz spamu "ENLARGE YOUR PENIS!!!ONEONE" :>
>
> No BMW z serii 7, w wersji L - czyli dłuższa niż zwykła.
A, nie skojarzyłem, nie jestem fanem marki. Bonusowo może więc odniosę
się do warstwy merytorycznej powyższego:
>> Poważniej: manipulujesz. Częściej problemy z ruszeniem powoduje duży
>> silnik na ośce, niż napęd z F/RWD. Im większy silnik, tym delikatniej
>> trzeba gazem operować by nie zerwać przyczepności. Albo ruszać z
>> dwójki.
>Mam trzylitrową V6 z FWD. Tej zimy nie miałem problemów z ruszaniem,
> choć ze skręcaniem zdarzyło się na parkinguPrzedłużana siódemka która
> stoi obok mnie na parkingu - w czasie tych
> śniegów w ogóle nie wyjechała z miejsca parkingowego Raz facet
> spróbował, wyciorał doły, i już się nie wytoczył... Dopiero jak
> odpuściła pogoda - wyjechał.
Ruszenie z miejsca jak cię zakopie po ośki jest zawsze pewnym wyzwaniem.
Rozumiem, że w FWD szukasz po prostu miejsca z przyczepnością obracając
kołami? Miła możliwość.
Trudno mi też odpowiadać "dlaczego sąsiadowi się nie udało". Chyba, że
chcesz posłuchać równie ciekawych anegdot, jak to sąsiedzi z FWD
w zaspach lądują?
Osobiście nie miewałem ostatnio takich problemów. Ściślej: miewałem
jedynie, gdy w samochodzie (byłym) uszkodziła się blokada dyferencjału.
I stał kilkanaście dni w śniegu.
Wracając jednak do ruszania sprawnymi samochodami.
Gdy wyciągałem w zeszłym tygodniu SLK ze śniegu, to wymagało to wyłącznie
przełączenia ASR w tryb spięty, no i skrzynię w tryb W (tzw.
weißhaarighutmacher).
A to auto ma opinię ekstremalnie kiepsko nadającego się na warunki zimowe.
Trzeba było się oczywiście 3-4 razy cofnąć, żeby przejechać przez zaspy -
ale jakoś wątpię, by FWD to na jeden raz wzięło.
pozdrawiam,
--
Mariusz 'koder' Chwalba
Następne wpisy z tego wątku
- 13.12.10 09:08 Mariusz Chwalba
- 13.12.10 09:14 Cavallino
- 13.12.10 09:19 Mariusz Chwalba
- 13.12.10 09:45 Mariusz Chwalba
- 13.12.10 09:53 Cavallino
- 13.12.10 10:06 Mariusz Chwalba
- 13.12.10 10:09 Cavallino
- 13.12.10 10:26 Mariusz Chwalba
- 13.12.10 10:29 Cavallino
- 13.12.10 10:33 Mariusz Chwalba
- 13.12.10 11:04 Cavallino
- 13.12.10 11:19 Mariusz Chwalba
- 13.12.10 11:26 Cavallino
- 13.12.10 11:42 Mariusz Chwalba
- 13.12.10 12:28 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=