eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySilnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze › Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    From: "Massai" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    Date: Fri, 10 Dec 2010 10:52:22 +0000 (UTC)

    Mariusz Chwalba wrote:

    > Czy da się opanować poślizg w FWD? Tak
    > Czy prościej jest w RWD? Tak

    Czy łatwiej wpaść w poślizg RWD niż FWD? Tak. Wystarczy dodać za mocno
    gazu.
    W typowej sytuacji, gdy ktoś z małymi umiejętnościami będzie jechał
    nieostrożnie - nie będzie miało znaczenia czy będzie miał RWD czy FWD -
    i tak nie będzie umiał wyjść z tego poślizgu.

    Tak, wiem, jak się umie, to się nie wpadnie.

    Chodzi o to żeby jak się nie umie - nie wpaść.

    Załóżmy że wprowadzono zakaz FWD, i wszyscy (także lebiegi) się muszą
    przesiąść na RWD.
    Co się dzieje na drogach?

    --
    Pozdro