    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Silnik - do zagazowania
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Thu, 9 Feb 2017 20:08:25 +0100

    Dnia Thu, 9 Feb 2017 10:00:41 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Użytkownik Tomasz m...@o...pl ...

    > A ta lista?
    > http://www.auto-swiat.pl/lpg/ktore-silniki-nie-toler
    uja-lpg/t7vlf

    To jest lista Prinsa, a tyle co póki co poczytałem o tej instalacji, to
    będzie instalacja która w zamian za prostotę instalacji i konfiguracji,
    może sobie nie poradzić z pewnymi silnikami z którymi inne komputery
    poradzą sobie bez problemów (pod warunkiem że konfigurowała to będzie
    rozsądna osoba).